Ga naar inhoud

windows 7 probleem met hyperlinks


Aanbevolen berichten

Heb een groot excelbestand met daarin hyperlinks naar ander tabbladen binnen dat bestand.\r\nKrijg nu telkens als ik op zo´n hyperlink klik de melding: bewerking geannuleerd wegens systeembeperkingen. Raadpleeg de systeembeheerder.\r\n\r\nBen het enige account op die pc met administratorrechten.\r\n\r\nOpen ik hetzelfde bestand op een andere pc waarop Windows XP draait dan werken de\r\nhyperlinks gewoon. Het zit dus niet in Excel maar in Windows. Iemand een idee welke instelling daarvoor verantwoordelijk is ?
Link naar reactie
[QUOTE=Albert1955;564240]Heb een groot excelbestand met daarin hyperlinks naar ander tabbladen binnen dat bestand.\r\nKrijg nu telkens als ik op zo´n hyperlink klik de melding: bewerking geannuleerd wegens systeembeperkingen. Raadpleeg de systeembeheerder.\r\n\r\nBen het enige account op die pc met administratorrechten.\r\n\r\nOpen ik hetzelfde bestand op een andere pc waarop Windows XP draait dan werken de\r\nhyperlinks gewoon. Het zit dus niet in Excel maar in Windows. Iemand een idee welke instelling daarvoor verantwoordelijk is ?[/QUOTE]\r\n\r\n@opelmantagek:\r\n\r\nin Internet Explorer >>Extra >> Internet-opties >> tabblad Programma\'s\r\nen daar op webinstellingen herstellen geklikt kreeg ik wel de melding dat die dat niet kon maar het werkt nu weer wel vreemd maar waar.\r\n\r\nRigoureuzer : Ga naar: [url]http://www.dougknox.com/xp/file_assoc.htm[/url]\r\n\r\nEn download en run: HTM/HTML Associations (Restore the default associations for htm/html files) :-$
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...