Ga naar inhoud

W7 Service Pack 1 probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb op een laptop Windows 7 Home Premium staan, was ooit Windows Vista (origineel) maar gekozen voor W7 gaat prima. Nu een update dat SP1 moet worden geïnstalleerd. Geen probleem aan klikken en laten installeren.\r\n\r\nTijdens de install gaat mijn beeld op zwart en doet helemaal niks meer. Ik moet hem dan via de on/off knop weer uit en aan zetten dan geeft hij aan dat er een probleem was en dat er en systeemherstel moet worden uitgevoerd.\r\n\r\nAls ik dat doe dan kom ik terug voor dat W7 SP1 uberhaupt gedownload was en krijg weer de melding dat SP1 klaar staat om te downloaden en updaten.\r\n\r\nAls ik de melding na het zwarte scherm en een herstart negeer, dan wil W7 niet meer opstarten en blijft in een bootcyclus hangen.\r\n\r\niemand reeds ervaring met een soort gelijk probleem en heeft een oplossing.\r\n\r\nHet gaat om de onderstaande laptop\r\n\r\n[URL=\"http://www.topproduct.nl/hardware/laptops/12411-asus/138697-asus-x58c/357977-asus-x58c-ap007a-cz-x58c-ap007a.html\"]http://www.topproduct.nl/hardware/laptops/12411-asus/138697-asus-x58c/357977-asus-x58c-ap007a-cz-x58c-ap007a.html[/URL]
Link naar reactie
dutch-online\n \nGeregistreerd: 27 februari 2007\nLocatie: Hengelo.Overijssel.\nBerichten: 10.429\n \nStandaard\nHier de iso van Windows 7 binnenhalen en er een DVD van branden\n\n[url]http://www.microsoft.com/downloads/n...a9b77cdfdda###[/url]\n\n\ngemakkelijk ook voor later.\n__________________\nBen niet slim , Maar soms wel handig.\ndutch-online is offline Rapporteer kwalijk bericht Met citaat antwoorden Op meerdere berichten reageren Snel reageren op dit bericht
Link naar reactie
ja ik,na een herstart starte w 7 niet meer,toen op een reinstall gedaan,alles werkte weer,dus met servicepack wacht ik maar effe dan.\r\nps,ben blij dat ik dan niet de enige ben,had zelf ook al een topic hierover gestart.\r\nhier de link:[url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=68637[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;564072]SP1 direct downloaden bij MS en dan installeren?[/QUOTE]\r\n\r\nProbleem blijft, ook als ik SP1 download en dan installeer. Installatie verloopt eigenlijk redelijk tot de laatste paar procent en dan gaat het op zwart en doet de laptop niks meer.\r\n\r\nAlleen uit zetten en aanzetten is dan de enige remedie. Krijg dan een systeemherstel en die loopt de Windows configuratie na en daarna start de laptop weer opnieuw op zonder SP1.\r\n\r\nDit word een probleem die ik waarschijnlijk voor moet gaan leggen bij Microsoft.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;564343]Mischien de energy instelling even uitzetten, dus geen hardeschijf die niet meewerkt + je virusscanner[/QUOTE]\r\n\r\nStaan standaard al helemaal uit, want het ding staat altijd op stroom. \r\nVirusscanner heb ik ook al uitgeschakeld, zelf al een keer ge-de-installeerd.\r\n\r\nMocht niet helpen.
Link naar reactie
Had Microsoft gebeld, maar omdat het om een OEM versie konden ze me niet helpen, of met en kosten plaatje van € 72,00 (incl BTW dat dan nog wel). Dus die gaven aan dat ik maar met Asus moest bellen.\r\n\r\nIk heb Asus gebeld en die konden me ook niet helpen omdat er oorspronkelijk op de laptop Windows Vista Home Premium stond, maar die er afgehaald en daar op advies van Asus Windows 7 Home Premium opgezet. En nu geven ze aan dat hier geen ondersteuning aan word gegeven omdat de oorspronkelijke versie Vista was.\r\n\r\nKortom terug zetten naar Vista en dan terug bellen naar Asus. Ik heb hem verteld dat dat dus geen optie is omdat dan het probleem niet voorkomt. Wat een stel pannenkoeken bij Asus.\r\n\r\nDus Asus is ook geen hulp in deze.......\r\n\r\niemand nog andere ideeën ? Ik ben er wel doorheen.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;564467][url]\r\nOEM versie had je kunnen weten , voor OEM moet je bij de persoon zijn die de W7.. erop heeft gezet.\r\nDaarmee stem je in bij de installatie. vermoedelijk ben je dus zelf verantwoordelijk.:):o..:-?[/QUOTE]\r\n\r\nKlopt helemaal had ik moeten weten. En ik dacht ook dat ik het wist, maar helaas sommige dingen zitten weleens niet mee. \r\nEn nu heb ik een dag dat het niet mee zit.\r\n\r\nInmiddels wel opgelost, waarschijnlijk toch ergens en fout in de W7 installatie waarom het ding de SP1 niet slikken wilde, dus nu i.p.v. Pro maar Home Premium erop gezet en hierbij pakte hij wel de SP1.\r\n\r\nBlijft toch vreemd. Misschien een combi tussen laptop en W7 die niet lekker op elkaar waren afgestemd.\r\n\r\nMaar afin, we draaien weer lekker, als is het dan wel een tandje lager. Geen probleem laptop is alleen voor administratief gebruik, dus geen zware eisen gesteld .\r\n\r\nBedankt voor al het mee denk werk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...