Ga naar inhoud

Problemen met downloaden van Service Pack 1


Anoniem2

Aanbevolen berichten

De laatste tijd loop ik tegen het volgende probleem aan. Overigens ik werk met W 7 Home Premium.\r\nNa ongeveer een half uur de computer aan hebben staan, krijg ik de melding dat Windows Update is uitgeschakeld. (er komt een rood kruis door het vlaggetje rechtsonder te staan). Dan kan ik automatische update weer inschakelen en een half uur later, begint het verhaaltje weer opnieuw. Dus controleer ik update handmatig. Geen probleem.\r\n\r\nNu krijg ik de melding dat er een service pack 1 (voor Windows 7) is en die gedownload en installeert moet worden. Via configuratiescherm - Windows updates opdracht gegeven om SP1 te installeren.\r\nDan krijg je dus het scherm met \"uw geselecteerde updates downloaden\", met rechtsonder de knop update installeren. \r\nDan krijg je dus een ander scherm waarin weer gegeven wordt hoever het downloaden vordert. Deze blijft echter staan op 0 kb en 0%. \r\nNa enige minuten staat het eerste scherm met \"uw geselecteerde updates downloaden\" weer voor.\r\n\r\nWie weet een andere manier om SP1 toch te kunnen installeren. Dan wel dit probleem op te lossen?\r\nAlvast bedankt voor uw tijd.
Link naar reactie
Jaja, de laptop hangt aan het net. Internetverbinding blijft intact. Hij \"beweegt\" gewoon niet meer en ik krijg ook geen foutmelding. Na anderhalf uur vind ik het dan genoeg en dan begint eigenlijk de ellende. Update zegt dan dat ie nog bezig is enz....Systeemherstel is dan de oplossing (voor mij)\r\nDank voor het meedenken.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Ik blijf met hetzelfde probleem zitten. Als ik W7 sp1 wil downloaden dan zie ik even de balk, die groen is, van links naar rechts gaan en dan stopt hij. \r\nIk heb nu 21 belangrijke update die ik moet installeren, maar die komen ook niet binnen. \r\nDus de update functie van W7 werkt niet. Of dit nu automatisch of handmatig gaat.\r\n\r\nMicrosoft Fix it werkt ook niet. Fix it probleem oplossing kan niet worden voortgezet omdat er een fout is opgetreden.\r\n\r\nWie kan mij nog helpen?
Link naar reactie
[QUOTE=flappie;568723]Ik blijf met hetzelfde probleem zitten. Als ik W7 sp1 wil downloaden dan zie ik even de balk, die groen is, van links naar rechts gaan en dan stopt hij. \nIk heb nu 21 belangrijke update die ik moet installeren, maar die komen ook niet binnen. \nDus de update functie van W7 werkt niet. Of dit nu automatisch of handmatig gaat.\n\nMicrosoft Fix it werkt ook niet. Fix it probleem oplossing kan niet worden voortgezet omdat er een fout is opgetreden.\n\nWie kan mij nog helpen?[/QUOTE]\n\nik kan wel helpen als niemand het doet, zie pm
Link naar reactie
Ga naar de Windows map op je pc en verander de naam van de map \"SoftwareDistribution\" eens in \"SoftwareDistribution_old\". Start opnieuw op en probeer de updates opnieuw te installeren.\r\n\r\nZelf heb ik SP1 gedownload via de link die ook hier in post 5 staat van Dutch en als iso op de dvd gebrand en dat gaat tot nu toe altijd goed.\r\nVoor Win7 64 bit met je het bestand hebben van ongeveer 903 Mb groot. (de 1 na onderste dacht ik)\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...