Ga naar inhoud

Systeemherstel niet mogelijk en geen internet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Betreft: PC Windows 7 home edition 32 IE9\r\nNa het installeren van IE9 was internet zeer traag geworden en wou een systemherstel doorvoeren. Toen zijn de problemen gestart: totaal geen verbinding meer met internet.\r\nKreeg de volgende melding:\r\nKan het originele exemplaar van de map niet uitpakken vanaf het herstelpunt.\r\nBron: %SystemRoot%\\registration\r\nDoel: ComPlusStaging\r\n\r\nOok nog de melding:\r\nSuperFetch wordt niet uitgevoerd\r\nShadow Copy-server 0x80042302\r\n\r\nKan iemand me helpen?
Link naar reactie
Als ik via \"configuratie\" internetverbinding wil maken krijg ik de volgende melding:\r\n- Pakket-id: NetworkDiagnosstics\\Web\r\n- Pad: C:\\Windows\\diagnostics\\system\\networking\r\n- Foutcode: 0x80070426\r\nBron: Engine\r\nGebruiker: Gebruik..........\\Gebruiker\r\nContext: Beperkt\r\n\r\nMisschien help dit om mee het probleem op te lossen.
Link naar reactie
Als ik via \"configuratie\" internetverbinding wil maken krijg ik de volgende melding:\r\n- Pakket-id: NetworkDiagnosstics\\Web\r\n- Pad: C:\\Windows\\diagnostics\\system\\networking\r\n- Foutcode: 0x80070426\r\nBron: Engine\r\nGebruiker: Gebruik..........\\Gebruiker\r\nContext: Beperkt\r\n\r\nMisschien help dit om mee het probleem op te lossen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...