Ga naar inhoud

Krijg restanten van programma niet verwijdert


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Onlangs heb ik op mijn laptop (Windows 7) een programma geinstalleerd: Easy Wifi.\r\nKort daarna heb ik dat programma weer verwijdert met Revo Uninstaller.\r\nEchter, elke keer als ik nu de laptop opnieuw opstart, krijg ik een pop up met de tekst \'\'Easy Wifi has encountered an error, and must shut down\".\r\nDoor op het icoon in de startbalk te klikken verdwijnt het, en wordt het dus afgesloten ?\r\nIn het configuratiescherm en Windows verkenner vind ik helemaal niks terug van dit programma.\r\nHoe kan ik dit hardnekkige restant toch verwijderen ?
Link naar reactie
[QUOTE=Suomi;562127]Onlangs heb ik op mijn laptop (Windows 7) een programma geinstalleerd: Easy Wifi.\r\nKort daarna heb ik dat programma weer verwijdert met Revo Uninstaller.\r\nEchter, elke keer als ik nu de laptop opnieuw opstart, krijg ik een pop up met de tekst \'\'Easy Wifi has encountered an error, and must shut down\".\r\nDoor op het icoon in de startbalk te klikken verdwijnt het, en wordt het dus afgesloten ?\r\nIn het configuratiescherm en Windows verkenner vind ik helemaal niks terug van dit programma.\r\nHoe kan ik dit hardnekkige restant toch verwijderen ?[/QUOTE]\r\n\r\nInstalleer Easy Wifi opnieuw en uninstall het met de Windows 7 uninstaller (configuratiescherm/Programma\'s/programma verwijderen zoek in de volgende lijst naar Easy Wifi en klik erop)of met de eigen uninstal van Easy Wifi (Start map Easy Wifi/ Easy Wifi uninstal)mocht die er zijn.\r\n\r\nVan waar overigens die Revo Uninstaller??:roll:
Link naar reactie
Tis een hardnekkig iets.... :confused:\r\nTwee maal opnieuw geinstalleerd, de eerste keer verwijdert via de Windows uninstaller, en de tweede maal met de eigen uninstaller van Easy Wifi.\r\nAllebei zonder resultaat !\r\nNou kan ik best met dat probleem leven, maar wellicht heeft iemand anders nog een suggestie ?\r\n\r\nstroke33, desondanks bedankt voor je snelle respons en het meedenken !
Link naar reactie
@ Joman: ook ik was verrast dat Revo het probleem niet op wist te lossen, gebruik standaard de optie \'gevorderd\' en alles wordt doorgaans keurig verwijdert.\r\nDaarna schoon ik de boel met CCleaner nog op, en laat daarna de registrycleaner het register schoonmaken.\r\n\r\n@ Niekie30 en PCprobleem1: bedankt voor de gouden tip ! Zo makkelijk was het dus, even een vinkje weghalen... \r\nHelaas heb ik niet voldoende kennis om dat eigenhandig te bedenken, maar ik leer elke keer weer iets bij !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...