Ga naar inhoud

synchroniseren in vista


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen hoe je muziekbestanden synchroniseert in vista? Wanneer ik in xp een mp3-speler aansluit, dan gaat het balkje lopen om te zien hoeveel ruimte er nog is. In vista wil hij alleen maar kijken wat er op staat (niks dus :() en het balkje loopt niet, ondanks het feit dat de betreffende mp3-speler nu niet geïnstalleerd staat op de xp.:confused:
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;561933]dubbelpost: [url]http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=67501[/url][/QUOTE]\r\n\r\nBewust. Niemand reageert en ik ben wanhopig! Heb het al geprobeerd met slepen. In de winkel gevraagd, Realplayer gebruikt, maar heeft het niet op de mp3-speler gezet. Ik wil graag een stap voor stap gebruiksaanwijzing. Ik zie nergens een balkje lopen in Realplayer. Wel zijn nu alle nummers dubbel geconverteerd! :mad: Ik heb het ook hier gezet omdat het een specifiek Vista-probleem (van mij) is.
Link naar reactie
[QUOTE=Johannes1903;563214]Bewust. Niemand reageert en ik ben wanhopig! [/QUOTE]\r\nDat niemand reageert kan zijn omdat niemand het antwoord weet. Dat je wanhopig bent, is geen reden om een vraag dubbel te plaatsen. \r\nNadeel van dubbelposten is dat je op twee plaatsen (mogelijk) antwoord kunt krijgen, waarbij mensen je tegenstrijdige of dezelfde tips geven en/of dezelfde (aanvullende) vragen stellen. Daar hebben wij niets aan, maar jij ook niet.
Link naar reactie
Belangrijk is, je probleem duidelijk te vermelden, met gegevens over Windows versies en gebruikte programma\'s. \nJe hebt het over balkjes die vanzelf gaan lopen en synchroniseren. \nMogelijk kan je het probleem wat duidelijker omschrijven. \nIk omschreef al eerder wat synchroniseren inhoudt en ik denk niet dat je op elke pc/laptop/mp3 speler dezelfde muziek wilt hebben.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;563221]Dat niemand reageert kan zijn omdat niemand het antwoord weet. Dat je wanhopig bent, is geen reden om een vraag dubbel te plaatsen. \r\nNadeel van dubbelposten is dat je op twee plaatsen (mogelijk) antwoord kunt krijgen, waarbij mensen je tegenstrijdige of dezelfde tips geven en/of dezelfde (aanvullende) vragen stellen. Daar hebben wij niets aan, maar jij ook niet.[/QUOTE]\r\n\r\nVreemd hoor, dat jullie computernerds dan niks weten van muziek op een draagbaar toestel zetten 8-) en wel de meest ingewikkelde systeemfiguraties uit kunnen voeren! :eek: Daar snap ik dan weer niks van! Ik wil rond kunnen lopen en niet vast hoeven zitten aan een muziek-installatie, dus ik heb al vele maanden doorgebracht (in het weekend) om uit te vinden hoe je een vinyl-plaat fatsoenlijk in stereo op een mp3-speler krijgt (wisten jullie ook niet, dan moet je in de geluidskaart duiken, in Vista) Ik ben maar een eenvoudige huisvrouw. Ik wil me hier wel opwerpen als muziek-op-mp3speler-krijgen-deskundige, maar ik moet zelf steeds het wiel uitvinden; het kost de nodige studie en het kon toch zijn dat iemand toch geantwoord had (soms vergeet ik \'directe email notificatie\' aan te klikken :oops:of ik weet niet meer of ik überhaupt iets heb gepost, of ik kan het niet meer terugvinden...) Ik zal het niet meer doen, maar dan moeten jullie wel antwoorden, ook al weten jullie het niet! :-|
Link naar reactie
[QUOTE=Johannes1903;563316]Vreemd hoor, dat jullie computernerds dan niks weten van muziek op een draagbaar toestel zetten 8-)[/QUOTE]\r\n\r\nIn de huisregels staat:\r\n\r\nJe bent te gast op een prachtig en gastvrij forum, stel je dus vriendelijk en beleefd op; Discriminerende, racistische, seksistische opmerkingen en/of ander grof verbaal geweld zijn hier absoluut niet toegestaan. Zo ook het beledigen van mede-forummers. Let dus op je taalgebruik en stel je niet onnodig populair op. \r\n\r\ndus hou je hier wel even aan
Link naar reactie
[QUOTE=digi;563326]In de huisregels staat:\r\n\r\nJe bent te gast op een prachtig en gastvrij forum, stel je dus vriendelijk en beleefd op; Discriminerende, racistische, seksistische opmerkingen en/of ander grof verbaal geweld zijn hier absoluut niet toegestaan. Zo ook het beledigen van mede-forummers. Let dus op je taalgebruik en stel je niet onnodig populair op. \r\n\r\ndus hou je hier wel even aan[/QUOTE]\r\n\r\n:confused: Ik vind \'computernerds\' geen scheldwoord hoor, noch is dat beledigend bedoeld. Noch heb ik me tegen een persoon met name genoemd gekeerd. En wat bedoel je met \'stel je niet onnodig populair op\'? Doordat ik mezelf aanbied als hulpje bij het opslaan van muziek via de pc? :confused: Het valt me alleen op dat men van alles weet, maar niks over muziekopslag en dat verbaast me alleen maar... Zelf ben ik ook een vrouw ook al verschuil ik me achter de naam van mijn opa.... Ik weet niet wat je verstaat onder \'grof verbaal geweld\' van mijn kant? Ik zal geen voorbeeld geven, maar dat heb ik hier echt niet gebezigd... :shock:
Link naar reactie
Hoi Johannes 1903.\r\nTen eerste vind ik de mededeling van Digi zwaar overtrokken en onnodig. Bovendien staat je verhaal vol met smily\'s en moet dus met een lach gelezen worden en zo heb ik dat ook helemaal begrepen.:-)\r\nWat je echter wel even mag doen is bijvoorbeeld die post 5 van mij even goed doorlezen en daar op reageren. \r\nDat over jou vraag: \r\n\r\n[I][COLOR=\"DeepSkyBlue\"]Kan iemand mij vertellen hoe je muziekbestanden synchroniseert in vista? Wanneer ik in xp een mp3-speler aansluit, dan gaat het balkje lopen om te zien hoeveel ruimte er nog is. In vista wil hij alleen maar kijken wat er op staat (niks dus ) en het balkje loopt niet, ondanks het feit dat de betreffende mp3-speler nu niet geïnstalleerd staat op de xp[/COLOR][/I]\r\n\r\nEen MP3 speler hoeft nooit \"geinstalleerd\" te worden. Zo\'n ding werkt gewoon als je hem aansluit.\r\nMet \"lopende balkjes\" raak ik de draad even kwijt. Vermoedelijk probeer je te zeggen, dat het schermpje waarmee de computer even de bestandsnamen en mappen inleest van de mp3 speler wel zichtbaar is bij XP en niet zichtbaar is bij Vista. \r\nWat je daarbij met \"synchoniseren\"bedoeld is me geheel onduidelijk. \r\nDus: Leg duidelijk uit wat je probleem is. Wat de Vista pc niet goed doet met de MP3 speler en welk doel je wilt bereiken met de actie die wel op de xp computer plaatsvindt en niet op de Vista pc.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Ja, ik schrok wel van de reactie van Digi en ik ben blij dat jij het wel goed hebt begrepen! :-) Ik zeg het soms verkeerd. :-( Nu je het zegt: een mp3-speler is eigenlijk een soort usb-stick en die kun je overal gebruiken. Wat ik bedoel is dat rijtje woorden die je ziet als je het venster van Windows Media Player opent. Daar staat bovenin \'rippen\' bij maar ook \'synchroniseren\'. (En mediabibliotheek en branden, enz) Nu ript hij wel in Vista, maar bij \'synchroniseren\' blijft alles grijs onderin.Hij zegt slechts: \'sluit een speler aan\". Er gebeurt niks na aansluiting. Nu heb ik al begrepen dat je het anders moet doen (door te slepen) maar nu heb ik het via Realplayer gedaan. De bedoeling was dus om muziekbestanden op die mp3 te krijgen (niet alles van de muziekbibliotheek; ik heb wel 7 mp3-spelers...) En ja, in XP zie je idd dat hij de mappen inleest van de mp3-speler, en dat doet hij niet in Vista... :-(
Link naar reactie
Oke, dat is een heel stuk duidelijker. Alleen werk in nooit met de media bibliotheek en ook heb ik maar heel kort (1 week) Vista gebruikt. \r\nMaar gelezen je probleem, vermoed ik dat er iets mis is met de herkenning van USB apparaten op de Vista pc. Probeer eens een andere usb poort, of als je een verlengkabel gebruikt, die er tussen uit te halen. \r\nEr zijn nog wel meer mogelijke oplossingen, voor niet juist werkende USB poorten, maar probeer eerst dit even.\r\n\r\nNiek\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...