Ga naar inhoud

Opstartprobleem


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Dag allemaal,\r\nOp mijn Compaq computer draait Windows Vista. Sinds ik gister een Systeemherstel heb uitgevoerd is er het volgende opstartprobleem ontstaan:\r\nBij het aanzetten van de computer verschijnt het startscherm van Compaq. Normaal is het zo dat even later de zaak verder draait en ik mijn password moet invullen waarna het gaat zoals het moet. Maar nu krijg ik na dat eerste scherm alleen een zwart scherm met een knipperende cursor en dat is het dan. Ik krijg hem alleen aan de praat als ik in het Compaq-scherm : \"Escape\" indruk, dat correspondeert met \"Boot-menu\" Vervolgens krijg ik een schermpje met wat technische termen waarin \"PM Hitachi\" + codenummer in blok staat. Als ik dan een enter geef start de zaak op als vanouds (maar wel traag hoor!). Wie kan me helpen de oorspronkelijke toestand te herstellen? Een opnieuw uitgevoerd Systeemherstel bracht geen oplossing\r\nDankalvast, Jes Wassenaar
Link naar reactie
het is slim om voor het systeemherstel een back-up van je pc te maken. Maar nu je dit niet gedaan hebt is het slim om alle bestanden van je pc te halen en een lijstje van je programma\'s. En je vista opnieuw te instaleren. Zodat je met een schoon lei kan beginnen. Omdat dit echt veel technisch werk verijst om de boot aan te passen kan je ook naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt. En daar om hulp vragen. Maar ik denk dat het dan een duur grapje gaat worden. En aan de onderkant van de laptop staan een stikker met een serial. Die kan je gebruiken voor de activatie. En je kan er gewoon een dvd in stoppen van een ander of een zelfgebranden als je die serial maar invoert. Ik hoop dat ik je hier verder mee heb geholpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...