Ga naar inhoud

Laatst bekeken is niet weg ??


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Geachte forumleden .\r\n\r\nDaar is de Musch weer met z\'n gezeur .\r\nIk haat het als al mijn eigenaardigheden op mijn pc zijn te traceren en dus \r\nheb ik onlangs geopende documenten via een regkey verwijderd/stopgezet\r\nvia deze tip/tweak. \r\n\r\n[url]http://www.zdnet.nl/help/62744/lijst-onlangs-geopende-bestanden-verwijderen/[/url]\r\n\r\nDit hele verhaal heb ik met \"goed gevolg \" voltooid , maar nu ging ik even \r\nhet een en ander checken in \" C:\\Documents and Settings\\xxxxxx \"\r\nen verdomp daar staat het hele gedoe nog steeds .\r\n\r\nWerkt deze registrykey niet ??\r\n\r\nNiet om het een of ander , maar ongemerkt loopt de tent knappie\'s vol ,als\r\nje klungelt met een filmpje , waarvan je telkens even een backupje maakt.\r\n\r\nIs er geen manier om ook dat \"onlangs geopend mapje \"te verwijderen?\r\n\r\nHet staat niet meer in mijn startmenu maar ik vind het lullig dat het elders op\r\nmijn pc stiekem word bijgeschreven .\r\n\r\n\r\nMusch
Link naar reactie
Kijk maar eens bij nirsoft.net naar \"clean after me\"\n[url]http://www.nirsoft.net/utils/clean_after_me.html[/url]\nProgramma in een map kopieren, 1x de instellingen kiezen die je wilt en die opslaan in een cleanafterme.cfg bestand. Daarna kun je met het bevel \"cleanafterme /clean\" steeds met dezelfde instellingen wissen. Werkt erg goed en is gratis.\n\n\nDaarmee kun je automatisch veel laten opruimen, bv. bij het uitschakelen van je computer. \n\nOok zou je eens kunnen kijken naar \"Eraser\". Hiermee kun je bestanden veilig laten wissen uit je papiermand. Bovendien kun je de \'lege\' plaatsen van je harddisk laten volschrijven met willekeurige data om de inhoud echt te wissen.
Link naar reactie
Bedankt voor de tips , maar ik wil eigenlijk die hele map verwijderen .\nOp een dusdanige manier dat ie ook niet meer terugkomt .\n\nHet is me gelukt om \"onlangs geopend\" uit m\'n startmenu te mikken , d m v\ndie registrytweak , en nu vroeg ik mij afof het mogelijk was om een dergelijke\ntweak ook op deze map toepasbaar is . \nDie software is in principe overbodig want als ik na het opstarten van de\npc even naar C:\\Documents and Settings\\xxxxxx hobbel en die map handmatig \nverwijder komt ie niet eerder terug als na het opnieuw opstarten van de pc .\n\nMaar een definitieve oplossing d m v een tweak heeft uiteraard mijn voorkeur .\n\nM vr gr Musch
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...