Ga naar inhoud

Ie8


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Sinds kort start IE8 niet meer op.\r\n Dubbelklik op het IE-icoon geeft geen enkele reactie; ook niet als ik via Program Files Internet Explorer wil activeren.\r\n Via b.v. Google Chrome kan ik wel op internet.\r\n Ik heb IE8 opnieuw gedownload en geïnstalleerd\r\n De pc is gescand met Norton en Malwarebytes en blijkt niet te zijn geïnfecteerd.\r\n Alle instellingen van de browser herstellen heeft geen resultaat.\r\n Wat kan het probleem zijn?\r\n \r\nP.s.\r\n In het configuratiescherm\\Sotware\\Onderdelen toevoegen of verwijderen\r\n zie ik achter Internet Explorer 0 bytes staan.\r\n Is dit normaal?
Link naar reactie
Ik heb IE8 verwijderd waarna IE7 tevoorschijn kwam, die ik niet kon verwijderen.\r\nOok IE7 wilde niet starten, ook niet nadat ik IE7 opnieuw had geïnstalleerd.\r\nVia het configuratiescherm kan ik IE7 niet verwijderen; ook niet met het RevoUninstall programma\r\nIk heb inmiddels FireFox geïnstalleerd, maar hoe raak ik IE7 kwijt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...