Ga naar inhoud

xp probleem


Anoniem2

Aanbevolen berichten

een kennis van mij werkt met xp.\r\nsinds een paar dagen alle icoontjes van het buroblad verdwenen. er worden nu puntjes weergegeven en (programmanaam).lnk. Indien erop geklikt wordt gevraagd waarmee te openen.\r\nIndien via startmenu etc. een susteemherstel wordt geprobeerd dan volgt na het aanklikken van systeemherstel ook de vraag waarmee te openen.\r\nOpstarten in veilige modus gaat niet.\r\nWat is hier aan de hand? (kapot register??) en hoe op te lossen?\r\nAlvast bedankt voor de hulpp.
Link naar reactie
Installeer IObit [url]http://www.iobit.com/download.html[/url] en draai deze af om het eventuele register te repareren.8-|\n\nIk vind dit programma zo goed dat ik het zelfs gekocht heb, en dat gebeurt niet vaak(H)\n\nMijn vorige Computer staat beneden en draait al 3 jaar mede door IObit probleemloos en dat ondanks dat er dagelijks zo\'n 10 uur Runescape op word gespeeld met mnd abo.\n\nEn mijn systemen boven 2 X PC+1 x Laptop draaien nu al weer vanaf moederdag 2010 24/7 zonder ook maar een keer de mist in te gaan.
Link naar reactie
[QUOTE=jakob rosenbaum;561327]\r\nIn elk geval is er een probleem met pagefile.sys Dat heb ik nog niet kunnen oplossen.\r\n[/QUOTE]\r\nDat is het drukst beschreven stukje van de harde schijf. Ik zou een schijf controle doen.\r\n\r\nWelke \"virussen\" werden aangetroffen, want men noemt tegenwoordig alles maar een virus.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...