Ga naar inhoud

programma's lopen vast


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hoi\n\nsinds de aanschaf van mijn iPad gebruik ik mijn laptop nauwelijks meer en laat hem door mijn vriendin gebruiken (yep, ik weet t.. moet je NOOIT doen ;-))\n\nsinds n week start nu de icoontjes op t bureaublad niet meer op. als ik in taakbeheer explorer.exe beeindig en weer opstart komen ze weer terug. photoshop bijft ook hangen als ie de instellingen probeert te laden. \nik heb met ccleaner alles schoongemaakt en probeer met malwarebytes nog wat te vinden maar die blijft ook hangen.. ik heb ook t idee dat ie langzamer is geworden\nsysteemherstel stond helaas uit dus ik kan iet terug naar een vorig punt.\n\nmisschien heeft het er mee te maken dat hij nooit vaak afgesloten is, maar veel sluimeren, dan start ie n heel stuk sneller op..\n\nweet iemand hoe ik dit weer werkend kan krijgen? of waar het aan zou liggen?\nvast bedankt!\n\n\'edit: het lijkt een geheugenprobleem te zijn. photoshop start wel op, maar dat duurt 5min. ook pictogrammen binnen de programma\'s (openen, opslaan als etc) zijnallemaal wit ipv voorbeeldpictogrammen..
Link naar reactie
[QUOTE=gieleke;560899]hoi\r\n\r\nsinds de aanschaf van mijn iPad gebruik ik mijn laptop nauwelijks meer en laat hem door mijn vriendin gebruiken (yep, ik weet t.. moet je NOOIT doen ;-))\r\n\r\nsinds n week start nu de icoontjes op t bureaublad niet meer op. als ik in taakbeheer explorer.exe beeindig en weer opstart komen ze weer terug. photoshop bijft ook hangen als ie de instellingen probeert te laden. \r\nik heb met ccleaner alles schoongemaakt en probeer met malwarebytes nog wat te vinden maar die blijft ook hangen.. ik heb ook t idee dat ie langzamer is geworden\r\nsysteemherstel stond helaas uit dus ik kan iet terug naar een vorig punt.\r\n\r\nmisschien heeft het er mee te maken dat hij nooit vaak afgesloten is, maar veel sluimeren, dan start ie n heel stuk sneller op..\r\n\r\nweet iemand hoe ik dit weer werkend kan krijgen? of waar het aan zou liggen?\r\nvast bedankt!\r\n\r\n\'edit: het lijkt een geheugenprobleem te zijn. photoshop start wel op, maar dat duurt 5min. ook pictogrammen binnen de programma\'s (openen, opslaan als etc) zijnallemaal wit ipv voorbeeldpictogrammen..[/QUOTE]\r\n\r\nHallo, Ik heb een fantastisch gratis programma gevonden -- Advanced SystemCare -- op [url]www.iobit.com[/url]. Het herstelt en versnelt mijn PC door op slechts 1 knop te klikken, ik hoef dus Windows niet opnieuw te installeren of een nieuwe computer te kopen. Het is de meest eenvoudige manier op mijn PC te beschermen, op te ruimen, te herstellen en te optimaliseren. Ik heb ook ontdekt dat het kan scannen en repareren wat andere programma\'s over het hoofd zien. Ik vind het echt super en het is bovendien helemaal gratis. Zij voegen geen spyware toe om je te bespioneren. Advanced SystemCare heeft heel positieve recensies gekregen in bladen zoals Forbes, CNET en PC Magazine. Het laat je PC foutvrij en probleemlozer draaien dan ooit. Je kunt het gratis downloaden op [url]http://www.iobit.com/advancedwindowscareper.html[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=gieleke;561068]dank voor jullie hulp\r\n\r\ninmiddels start photoshop alweer wat sneller op, bureaubladicoontjes alleen niet. \r\nMBAM was heel traag, maar had uiteindelijk toch n trojan gevonden. draai nu n virusscan (avast) voor de zekerheid. \r\n@niekie30 bedoel je alsin station-eigenschappen->foutcontrole en dan beschadigde sectoren aanvinken?[/QUOTE]\r\n\r\nAdvanced SystemCare echt het werkt!
Link naar reactie
[QUOTE=gieleke;561068]\r\n@niekie30 bedoel je alsin station-eigenschappen->foutcontrole en dan beschadigde sectoren aanvinken?[/QUOTE]\r\n\r\nJe opent Deze Computer. Klikt met rechts op de C: schijf en kiest \"Eigenschappen\" Daarna kies je het tabblad EXTRA. Hierop kies je schijfcontrole en vinkt ook het 2e vinkje aan en klikt OK. Windows laat weten dit nu niet te kunnen uitvoeren, maar wel een volgende keer dat je opstart. Doe dus opnieuw opstarten en trek er daarna een uurtje voor uit.\r\nLees de resultaten uit in de logboeken.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=gieleke;561079]dank je stroke33\r\nmaar wat is het voordeel boven ccleaner en MBAM?[/QUOTE]\r\n\r\nWat ik aan beveel is niet CCleaner maar Advanced SystemCare ofwel IObit, je hoeft niets anders te doen dan alleen maar te installeren en op de middelste startknop te klikken en het controleert en repareert sowieso je register maar ook nog enkele andere dingen in Windows, de problemen die je schetst in je eerste mail zijn namelijk kenmerkend voor een vervuild register, en mocht het niet voldoende helpen stofzuig even het vuil uit de openingen onder de fans en de zij en achterkant.\r\n\r\nDe link staat nog boven in in mijn eerste reactie.
Link naar reactie
dank voor jullie hulp. ik hoop morgenochtend even tijd te hebben voor de schijfcontrole\n\n@stroke denk je echt dat het zou helpen met een stofzuiger?? als dat zo is, zou het dan misschien kunnen dat mijn bureaublad pictogrammen weg zijn omdat ik per ongeluk met de stofzuiger bij mn beeldscherm ben gekomen? ;-)\nfijn dat je me wilt helpen hoor, maar stof op de van zal niet direct de oorzaak zijn van traag opstartende programma\'s volgens mij...
Link naar reactie
[QUOTE=gieleke;561112]dank voor jullie hulp. ik hoop morgenochtend even tijd te hebben voor de schijfcontrole\r\n\r\n@stroke denk je echt dat het zou helpen met een stofzuiger?? als dat zo is, zou het dan misschien kunnen dat mijn bureaublad pictogrammen weg zijn omdat ik per ongeluk met de stofzuiger bij mn beeldscherm ben gekomen? ;-)\r\nfijn dat je me wilt helpen hoor, maar stof op de van zal niet direct de oorzaak zijn van traag opstartende programma\'s volgens mij...[/QUOTE]\r\n\r\nStof zorgt er voor dat koel ventilatoren (fans) trager gaan draaien plus dat tussen de koelribben het stof zich ophoopt, dit alles zorgt ervoor dat je voeding warmer word daardoor slechter gaat werken, je geheugen en je processor warmer worden en dus slechter gaat werken met als gevolg dat je Computer trager word , als dan ook nog je besturing systeem vervuilt is geraakt door o/a malware en spyware waardoor het register(dat is softwarematig de bloedsomloop van je Computer als je de processor als het hart ziet en het geheugen samen met de HD als de hersenen) dat kan als gevolg hebben dat je iconen van het bureaublad verdwijnen en software trager of helemaal niet meer wil werken. \r\nOf denk je dat ik je in de maling loop te nemen,zet je laptop helemaal uit en ga gewoon met de draaiende stofzuiger langs alle openingen van de laptop en zuig hem goed schoon, start de laptop opnieuw op en draai IObit zodat ook je systeem schoon word, je zult zien dat als er geen ergere dingen aan de hand zijn veroorzaakt door je eigen nalatigheid \" misschien heeft het er mee te maken dat hij nooit vaak afgesloten is, maar veel sluimeren, dan start ie n heel stuk sneller op.. \" de laptop weer draait als een zonnetje(K)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...