Ga naar inhoud

2e en 3e harddisk maken in Virtual PC


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk heb onlangs Windows 98 SE NL in Virtual PC geïnstalleerd.(eindelijk!)\r\nAlleen heb ik een vraag. Hoe kan ik een 2e en een 3e harddisk invoegen en activeren?\r\nIk weet wel dat je dat bij settings moet doen maar verder snap ik het niet en anders ben ik bang dat de Virtual Machine op hol slaat en formatteert.:o:(\r\nWie weet hoe ik verder moet?\r\n\r\nGrtz,\r\n\r\nMichaël
Link naar reactie
Als je een virtuele harddisk hebt gemaakt is deze nog niet klaar voor gebruik omdat er nog geen DOS partitie op staat en zul je hem dus nog niet zien.\nEen DOS partitie maak je er op aan met FDISK waarna je hem in Windows wel zult zien en dan kunt formatteren.\n\nEerst de eerder genoemde acties uitvoeren en daarna met FDISK de schijf gereed maken voor gebruik.\n[URL=\"http://www.raymakers.net/fdisk.htm\"]Werking FDISK[/URL]
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;560667]Als je een virtuele harddisk hebt gemaakt is deze nog niet klaar voor gebruik omdat er nog geen DOS partitie op staat en zul je hem dus nog niet zien.\r\nEen DOS partitie maak je er op aan met FDISK waarna je hem in Windows wel zult zien en dan kunt formatteren.\r\n\r\nEerst de eerder genoemde acties uitvoeren en daarna met FDISK de schijf gereed maken voor gebruik.\r\n[URL=\"http://www.raymakers.net/fdisk.htm\"]Werking FDISK[/URL][/QUOTE]\r\n\r\nBedankt! Het is gelukt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...