Ga naar inhoud

W7 ultimate


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hey iedereen!\r\n\r\nIk heb daarstraks op mijn laptop Windows 7 ultimate geinstalleerd, nu zit ik echter met een paar problemen:\r\n\r\n- laptop is een hp G62 en de wlan wordt geactiveerd via de f12, ik krijg wlan dus niet meer opgezet omdat ik (denk ik) hp-tools niet meer heb\r\n \r\n- beeldschermresolutie krijg ik niet hoger als 1024x768 gezet waardoor alles erg uitgerokken is\r\n\r\nWeet iemand hoe ik deze problemen kan wegwerken?
Link naar reactie
1) Installeer de hp-tools\n\n2) Installeer de driver voor de grafische kaart.\n\nBeide moet je kunnen vinden voor op de HP website. Je hebt kans dat er geen versies beschikbaar zijn voor Win7. Wat betreft de Fn-toetsencombinaties heb je dan pech gehad. Voor de driver van de grafische kaart kun je mogelijk terecht op de website van de fabrikant daarvan.
Link naar reactie
[QUOTE=janve;560490]Oké thanx, ik ben wel niet zo ervaren met pc\'s... dus sorry als ik stomme vragen stel ;)\r\n\r\nDe grafische kaart, kan het zijn dat het over \"INTEL(R) HD graphics\" gaat?[/QUOTE]\r\n\r\nAlle drivers voor je klapkoffer kun je hier ophalen: [url]http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_lang=nl&h_cc=nl&cc=nl&h_page=hpcom&lang=nl&h_client=S-A-R135-1&h_pagetype=s-002&h_query=+hp+G62+&submit.x=9&submit.y=9[/url]
Link naar reactie
Probeer het eens met de drivers van één van de andere G62-400 laptops. Wellicht dat \'t daar ook mee lukt.\r\n\r\nLet alleen even op of je de 32-bit of de 64-bit versie nodig hebt.\r\n\r\nEventueel kun je nog kijken of je de laptop kunt herstellen naar het originele besturingssysteem. Als het goed is, doe je dat door bij het opstarten de F11 toets in te drukken nadat je de keuze hebt gehad om het BIOS in te gaan.\r\n\r\nKan ook zijn dat je dit moet combineren met de (linker) alt toets. Werkt dit niet, probeer dan hetzelfde met een andere functietoets.\r\n\r\nDaarna kun je met speciale programma\'s (gratis op Internet beschikbaar, maar ik weet zo 1-2-3 niet welke dat zijn), de drivers veiligstellen, en dan nogmaals een poging wagen. Je moet er dan alleen wel rekening mee houden dat wanneer het \"oude\" besturingssysteem 32-bits was, het nieuwe besturingssysteem dit ook moet zijn. 32-Bits drivers werken niet op een 64-bits besturingssysteem, en vice-versa.
Link naar reactie
hey iedereen, ik heb alle driver al geprobeerd en heb al bijna alles terug draaiende gekregen..... \nenkel mijn wlan krijg ik niet opgezet\nbij mijn hp was het de f12 toets die je moest induwen en dan ging het led lampje branden en kon ik op internet, maar nu lukt dit nog steeds niet. \nweet mss iemand hoe ik wlan permanent kan inschakelen via cmd ofzo?
Link naar reactie
Elke beetje laptop heeft om die functietoetsen aan te sturen een programmaatje nodig. Ook dat kan je vinden op de site van HP. Vaak wordt het onder de noemer Touchpad of toetsenbord gezet.\r\nMaar als je bij apparaatbeheer kijkt, zie je dan of je wlan kaartje wel of niet is geinstalleerd?\r\nEn een manier om de wlan op te starten: Er zijn wat mogelijkheden.\r\nSoms via de bios\r\nSoms met de driver software van het wlan kaartje\r\nSoms door het met Windows te fixen.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...