Ga naar inhoud

Hulp Nodig


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Halo Allemaal,\r\n\r\nIk zit met het volgende probleem, ik heb daarnet Ubuntu geïnstalleerd op windows. Om deze uit te proberen, telkens als ik deze wil opstarten krijg ik een fout melding.\r\n\r\nIk denk dat de extensie van het document fout is, er staat: \r\nD:\\ubuntu\\Ubuntu.ico\r\n.Ico dus, maar hoort dit niet anders te zijn?\r\n\r\nVerder is dit wat er word aangegeven door windows photo gallery als ik ubuntu wil opstarten.\r\n\r\nAn error is preventing the photo or video from being displayed.\r\nError code: 0x80010108\r\n\r\nKent iemand een oplossing?
Link naar reactie
(begin eerst eens met de titel van je post wat inhoudelijker te maken.)\n\nJe hebt waarschijnlijk bij het downloaden van het bestand .ISO naar .ICO vernoemd. Daardoor denkt Windows dat het een afbeelding is en wil hij hem met Photo Gallery openen, wat niet lukt omdat het helemaal geen afbeelding is. Je moet de inhoud van het .ISO bestand (even hernoemen dus) uitpakken en branden op een schijfje met een programma als Nero. Let op, je moet niet het .iso bestand op een cd\'tje zetten, maar de inhoud. Anders gaat het niet werken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...