Ga naar inhoud

Windows 7 aero.


Anoniem2

Aanbevolen berichten

hallo ik heb windows 7 ultimate 32 bits op mijn pc.\r\nMaar er zit geen videokaart in er kan er wel een in \r\nType moederbord:ga-k8vm800mnf.\r\n[IMG]http://www.bitzotech.com/Pictures/Motherboards/B3975.jpg[/IMG].\r\nIk zou graag windows aero 7 willen ( maar is een 256 mb videokaart genoeg ? ) of moet 512 mb?\r\n\r\nWINDOWS EARO MOET ER GOED OPKUNNEN DRAAIEN. DUS EEN GEMIDELD CIJFER 3.0 VOOR. GRAFISCH: Bureaublad voor Windows Aero. dat moet dus 3.0 OF HOGER ZIJN \r\n\r\nGRAFISCH: Bureaublad voor Windows Aero. dat moet dus 3.0 OF HOGER ZIJN
Link naar reactie
Punt 1 - kun je gewoon in normale tekst typen? Dat vette lettertype komt nogal schreeuwerig over.\n\nPunt 2 - Windows Aero is lang niet zo zwaar als wordt beweerd. Ik draai zelf Windows Vista Business 32-bit op mijn werk, met Aero, op een simpele Intel Extreme on-board chip. Dat draait prima. Zo ongeveer elke videokaart die jonger is dan een jaar of vier zal sneller zijn dan die Intel chip - en alle kaartjes in de link die dutch-online gaf, voldoen daaraan.\nDe échte vraag aan mijn kant is eigenlijk meer waarom je een dergelijk oud systeem nog wilt gaan upgraden. Door daar nu een nieuwe videokaart van 50 euro in te steken, dan wordt de totale waarde van je systeem meer dan verdubbeld.
Link naar reactie
[QUOTE=JohnL;559659]Punt 1 - kun je gewoon in normale tekst typen? Dat vette lettertype komt nogal schreeuwerig over.\r\n\r\nPunt 2 - Windows Aero is lang niet zo zwaar als wordt beweerd. Ik draai zelf Windows Vista Business 32-bit op mijn werk, met Aero, op een simpele Intel Extreme on-board chip. Dat draait prima. Zo ongeveer elke videokaart die jonger is dan een jaar of vier zal sneller zijn dan die Intel chip - en alle kaartjes in de link die dutch-online gaf, voldoen daaraan.\r\nDe échte vraag aan mijn kant is eigenlijk meer waarom je een dergelijk oud systeem nog wilt gaan upgraden. Door daar nu een nieuwe videokaart van 50 euro in te steken, dan wordt de totale waarde van je systeem meer dan verdubbeld.[/QUOTE]\r\n\r\nHeb nog steeds geen antwoord is 256 mb genoeg of 512 mb ? \r\nHet is een computer uit 2005 packard bell imedia.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;559759]Ja, 256 MB is genoeg. Ik heb hier een (mobiele) HD3650 met 256 MB aan boord, en Windows 7 geeft me een 5,1 voor Aero-prestaties.\r\nEDIT: wel met één beeldscherm trouwens... Maar als ik een extern beeldscherm aansluit, dan werkt dat gewoon prima.[/QUOTE]\r\n\r\nhartelijk bedankt nou nog een vraaag wat voor videokaart aansluiting heb ik nou agp of pci 16 heb geen idee!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...