Ga naar inhoud

SBS 2003 / VMware Windows Server 2008


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,\r\n\r\nIk zit met een raar probleem waar ik niet uit kom en door het lezen van de documentatie en google word ik niet echt wijzer. Goed waar ik momenteel tegen de lamp loop is met het volgende probleem. \r\n\"mismatched microsoft data access component mdac versions recorded in the registry\".\r\n\r\nIk heb een systeem met Microsoft Small Business Server 2003 en daar twee partities op.\r\nC:\\ Windows\r\nE:\\ Exchange 2003\r\n\r\nOp de MSBS 2003 heb ik VMware Server geïnstalleerd. De VMware machies staan op de E:\\ partitie (E:\\machines). De VMserver draait Windows Server 2008 standaard 32-bit.\r\n\r\nDe schijf indeling van de Windows 2008 is als volgt:\r\nC:\\Windows\r\nD:\\shared \r\n\r\nNu wil ik dus een Blackberry Enterprise Server installeren virtueel. Tijdens de preinstallation van Blackberry Enterprise Server krijg ik de volgende melding \"mismatched microsoft data access component mdac versions recorded in the registry\", hoe los je die melding op?\r\nOp de virtuele server is al geïnstalleerd MS SQL 2005 express edition en de MS Exchange Server MAPI Client and Collaboration Data Objects 1.2.1.\r\n\r\nIn de bijlage zit de error.jpeg voor meer duidelijkheid. \r\nHopelijk kunnen jullie hier iets wijzer van worden.\r\n\r\nGroetjes,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...