Ga naar inhoud

W7 thuisgroep werkt niet meer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb W7 op m\'n laptop en voorheen kon ik via thuisgroep moeiteloos mijn desktop (ook met W7) benaderen. Maar nu kan dit sinds enige tijd niet meer. Na het draaien van de probleem oplosser krijg ik de melding \"De service voor Peer Networking Grouping wordt niet uitgevoerd\"\r\nOverigens kan ik andersom wel vanaf de DT de LT benaderen en vanaf de LT via de ouderwetse netwerk instellingen oop de DT benadere
Link naar reactie
Tip uitgevoerd, maar het probleem is niet op gelost. Er zijn twee peer grouping services, namelijk Peer name resolution protocol sevicen en peer networking groouping. Als ik het resolution protocol probeer op te starten krijg ik de volgende melding: Fout 0x80630801:0x80630801. Bij het opstarten van Peer Networking Grouping service krijg ik de melding Fout 1068 afhankelijkheidsservice of -groep kan niet worden gestart.
Link naar reactie
Oke. Mogelijk probeer je 2 computers met dezelfde naam in één thuisgroep te zetten en dat kan niet. Controleer de namen en ip adressen van de pc\'s.\r\n\r\nJe moet ook op 1 pc maar een thuisgroep aanmaken en de andere pc\'s maak je lid van die thuisgroep.\r\n\r\nLees ook deze even door met een aantal mogelijkheden en een zelfde probleem: [url]http://forum.pcmweb.nl/showthread.php?t=19460[/url]\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...