Ga naar inhoud

spotnet 1.4


Anoniem2

Aanbevolen berichten

L.S.\r\n\r\nOmdat de directe hulp mij hier uitstekend van pas is gekomen, deponeer ik\r\ndirect maar mijn volgende sores.\r\n\r\nIk probeer al een tijdje om spotnet aan de praat te krijgen op m\'n win xp home.\r\nspotnet gedownd en de gegevens ingevuld , noppes dus.\r\n\r\ntweakdsl als provider \r\nnews.tweaknews.nl als server\r\npoort 583 ingevuld \r\n8 verbindingen ingesteld \r\npoort 583 opengezet in de winfirewal \r\npoort 583 opengezet in de router \r\nusername en wachtwoord van tweaknews ingevuld \r\n\r\nen dan beginnen , maar dan krijg ik de melding dat er geen verbinding\r\ngemaakt kan worden met de server en een timeout ??\r\n\r\nWaar ga ik nu fout ?\r\nBTW poort 583 is een alternatieve poort omdat ik grabit ingesteld heb staan op poort 119 in/op de router .\r\n\r\nWie kan mij een duwtje in de goed richting geven
Link naar reactie
Nope grabit werkt namelijk ook via tweaknews en ik heb zojuist effe de poort\r\nin de router omgezet naar 583 en het werkt feilloos.\r\nHet probleem is namelijk dat er in/op mijn router geen twee verschillende\r\nprogjes gebruik mogen maken van dezelfde poort ( mits de progje\'s aangegeven worden als uitzondering ) \r\n\r\nHeb dus net de poort van grabit veranderd naar 583 en spotnet via 119 \r\nlaten gaan en het resultaat is nog steeds hetzelfde \r\n\r\n:(
Link naar reactie
Goedenmorgen .\n\nZonder firewall hetzelfde resultaat , ik snap er niets van .\nZoals het er nu uitziet denk ik dat ik dat hele spotnet er maar af gooi, en moet\nberusten .\n\nBTW elders in dit fantastische forum word door de Faqman het een en ander uit de doeken gedaan over spotnet en daar word ik dus ook al niet wijzer van , hopeloos dus.
Link naar reactie
Tsja daar word ik dus niet wijzer van .\r\n\r\nIk voer tweaknewsdsl in als provider.\r\nIk voer news.tweaknews.nl in als adres\r\nIk voer poort119/583 in\r\nIk voer 8 verbindingen in\r\nusername\r\nwachtwoord \r\n\r\nen dan verbinden \r\n\r\neffe wachten en dan ( kan geen verbinding maken met de server timeout.)\r\n\r\nTegen beter weten in maak ik in de firewall en router de weg vrij voor spotnet, en dan nog (geen verbinding enz enz )\r\n\r\nheb spotnet al eens afgeserveerd en opnieuw geinstaleerd en ook dat \r\nbracht geen soelaas .\r\n\r\nEnieway bedankt voor het meedenken :)
Link naar reactie
Even ter aanvulling :confused:\r\n\r\nIk heb zojuist spotnet geprobeerd met een vrije newsserver \r\n\"news2.neva.ru \"en hoppa hij begon gelijk te hobbelen , dwars door\r\ngrabit heen die ook al aan het downen is .\r\nHet meest waarschijnlijke is dus dat tweak een hekel heeft aan spotnet\r\nwant iets anders kan ik me niet voorstellen.\r\n\r\nIs er iemand hier die ook gebruik maakt van Tweaknews en het een en ander kan verifiëren .
Link naar reactie
Probleem opgelost :p\r\n\r\nZoals het er nu uitziet bleek ik al die tijd het verkeerde ww in te voeren.:oops:\r\n\r\nStom stom stom .....<<<< maar mijn ww voor tweak is onlangs gewijzigd,en daar zattem de clou , ik zat al die tijd braaf mijn oude ww in te typen en was compleet vergeten dat ik een nieuw ww had.\r\n\r\nDus problem solved en musch blij en ook een tikkie beschaamd om zoveel\r\nstommiteit , k\'zal het nooit meer doen :$\r\n\r\nSorry voor de overlast , en bedankt voor het meedenken .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...