Ga naar inhoud

Kan geen e-mail verzenden via Contactpersonen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Dus als iets niet werkt, dan neem je de introductie door en dan werkt het plotseling wel? \r\n\r\nIk heb het via Windows 7 niet kunnen oplossen, maar Jantjooh bracht mij op een idee en dat heb ik gebruikt. Nu kan ik via > Contactpersonen meerdere e-mailadressen gebruiken, e-mails versturen en telefoneren. Nu moet die map alleen nog de kolominstelling onthouden, dan kun je contactpersonen optimaal gebruiken.
Link naar reactie
[QUOTE=De Hulk;558382]Dus als iets niet werkt, dan neem je de introductie door en dan werkt het plotseling wel?[/QUOTE]\r\n\r\nNeen, [B]Win7 Introductie[/B] is, net als de handleiding bij een ander product, bedoeld om de gebruiker van te voren en al doende met het product vertrouwd te maken.\r\nVeel ongeduldige mensen staan al klaar met vragen, voordat de handleiding is geraadpleegd. Vandaar mijn opmerking. :)\r\n\r\nEnne .....Je hebt de vraag nog niet beantwoord :\r\n[QUOTE]Je had al wel eens de tijd genomen om de Win7 Introductie door te nemen ? Start > kies Introductie.[/QUOTE]\r\n\r\nEn dan nog jouw reacties, zoals daar zijn :\r\n[QUOTE]Eerst beter lezen, want .....[/QUOTE] en [QUOTE]Jij snapt er werkelijk ook niets van![/QUOTE] Die hadden achterwege kunnen blijven.\r\n[B]De toon maakt de muziek.[/B]
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[QUOTE=De Hulk;557319]. Maar goed jij kletst maar wat en lost het uiteindelijk ook niet op. Jij kunt het niet oplossen en dan ga je ergens anders over praten.[/QUOTE]\r\n\r\nMet steeds groter wordende verbazing de uitlatingen van je gelezen. Als ik een oplossing zou hebben zou ik die misschien niet aan jou mee delen, je bent waarschijnlijk te gefrustreerd en te geïrriteerd om te begrijpen dat anderen hun (vrije) tijd beschikbaar stellen om jou te helpen en met jou willen meedenken!\r\n\r\nIk heb maar één oplossing, dat zou voor mij (gelet op mijn leeftijd) de enige goede zijn: Ga naar een goede computerzaak, leg daar het probleem uit en vraag ze je te helpen. Zij komen er vast wel uit. Het kan wat kosten, dat is nog altijd beter dan zoveel uren besteden aan iets en dan geen resultaat hebben. En wil je niet betalen: gooi W7 er af en neem een ander besturingssysteem.\r\nOverigens werk ik op mijn pc met W7 Ultimate en op mijn laptop met W7 Premium home en ik geniet er van!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...