Ga naar inhoud

Nvidia videokaart probleem grijze beeldscherm


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\nIk heb paar maanden geleden mijn computer aan mijn vader uitgeleend en volgens mijn vader heeft hij videokaart eruit gehaald en weer erin gedaan toen ik pc opstarte kwam er geen beeld, en toen bleek dat er een kabel los zat die heb ik dan weer aangesloten.\r\n\r\nNa die tijd heb ik 1-2 maanden niet echt film bekeken of gegamed omdat internet redelijke tijdje weg was (installatiepakket moest komen vandaar dat ik zo\'n enorme tijd geen internet had). maar af en toe ging ik wel film kijken en toen merkte ik dat ik heletijd een foutmelding kreeg waardoor beeldscherm knipperde dit foutmelding begon ik ook te krijgen met presentatie index vernieuwen (computer score ophalen). En het foutmelding was \r\n\r\n\"stuurprogramma ..... (van nvidia maar weet niet meer precies was) reageert niet meer en is hersteld\" dit melding kwam na het knipperen van beeldscherm\r\n\r\nNu is het nog erger nu krijg ik gelijk grijze beeld verder niks en een enorme geluid wat wel op een machine geweer lijkt (video blijft haken en geluid word super snel achter elkaar herhaalt zeer irritant geluid) waardoor ik gelijk pc afsluit. \r\n\r\nIk draai windows vista en ook op windows 7 geprobeert, format geprobeert geen een werkt.\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nMert S.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...