Ga naar inhoud

Vista helmaal om zeep gebracht


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ok, ik heb iets heel doms gedaan... Ik heb dus windows installer cleanup gedownload en geïnstalleerd maar ik denk dat ik een paar kritieke windows bestanden heb verwijderd. \n\nNu heb ik geen geluid meer, alarmeert windows dat alle antivirus is uitgeschakeld (alles is gewoon ingeschakeld en wanneer ik op inschakelen druk dan doet hij niets)\n\nMijn hele internet en alles herkent hij niet meer terwijl ik wel gewoon kan internetten,\n\nSysteemherstel pakt hij niet meer, Fixit (de diagnostische tool van windows) pakt hij ook niet meer. \n\netc. etc. \n\nNu zat ik te denken om een herstel dvd te maken maar hoe doe ik dat ? (Ik heb SP2) Of als iemand anders andere suggesties heeft zijn die ook van harte welkom
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;555969]Herstel DVD moet je maken als alles goed werkt.\r\n\r\nGeluid daarvoor kun je gewoon een driver downloaden ,of bij de fabrikant van je Computer of van het moederbord.[/QUOTE]\r\n\r\nO, ja dat van het geluid kan een driver probleem zijn weet ik maar dan is het probleem eigenlijk nog lang niet opgelost...
Link naar reactie
Dat van die herstel-dvd hangt een beetje af van hoe die dvd gemaakt wordt. Als daarbij de huidige staat van Windows wordt genomen, heb je er niks aan. Als echter uit wordt gegaan van fabriekstoestand, dan zou je die dvd ook nu kunnen maken.\n\nGezien de hoeveelheid problemen raad ik een herinstallatie van Windows aan. Dat kost tijd, maar waarschijnlijk minder dan het proberen oplossen van de bestaande problemen.\n\nEerst een backup maken van alles wat je niet kwijt wilt raken. Dan even de documentatie van je computer raadplegen hoe deze terug te zetten naar fabriekstoestand. Tegenwoordig heb je daar vaak geen dvd voor nodig, maar moet je een bepaalde toetsencombinatie drukken tijdens het opstarten. De hersteldata is dan op een verborgen partitie op je computer aanwezig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...