Ga naar inhoud

probleem icoontjes


Aanbevolen berichten

[QUOTE=jo-han;555268]Ik heb een probleem met me icoontjes. Na het opnieuw starten van me pc, gebeurde er [URL=\"http://dl.dropbox.com/u/15000453/vreemd.png\"]dit[/URL]. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Op de C schijf, in de map waar de progamma staat, heeft de orginele exe bestand dit icoon ook niet meer.[/QUOTE]\r\n\r\nEn als je met de rechter muistoets op dat icoontje klikt, dan de eigenschappen opvraagt en dan op de knop \'ander pictogram\' klikt? Kan je dan wel het icoontje wijzigen?
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;555360]En als je met de rechter muistoets op dat icoontje klikt, dan de eigenschappen opvraagt en dan op de knop \'ander pictogram\' klikt? Kan je dan wel het icoontje wijzigen?[/QUOTE]\r\n\r\nIn de eigenschappen geeft ie wel aan dat ie een icoontje heeft. Ik heb dit probleem eerder gehad bij firefox, toen had ik firefox even opnieuw geinstalleerd en toen was het probleem verholpen. Fireworks is toch een net iets te grote progamma om dat te doen..
Link naar reactie
Je kunt systeemherstel proberen.\r\nGa naar configuratiescherm > Systeem en Beveiliging > Onderhoudscentrum > De computer naar een eerdere toestand herstellen. Kies een tijdstip waarvan je nog zeker wist dat dit probleem zich nog niet voordeed. Klik op verder en hij gaat herstellen. Dit kan even duren, maar je moet je pc zeker niet uitschakelen. Dus bij een laptop aan de netstroom zetten.
Link naar reactie
[QUOTE=gebruiker22;555509]Je kunt systeemherstel proberen.\r\nGa naar configuratiescherm > Systeem en Beveiliging > Onderhoudscentrum > De computer naar een eerdere toestand herstellen. Kies een tijdstip waarvan je nog zeker wist dat dit probleem zich nog niet voordeed. Klik op verder en hij gaat herstellen. Dit kan even duren, maar je moet je pc zeker niet uitschakelen. Dus bij een laptop aan de netstroom zetten.[/QUOTE]\r\n\r\nIk weet hoe \'t werkt, het was me laatste optie die ik zou proberen, maar ik zocht eerst naar een ander oplossing, maar die is er blijkbaar dus niet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...