Ga naar inhoud

C partitie verwijderen


Aanbevolen berichten

Goeienmiddag BlackTiger en Niekie30,\r\n\r\nIk heb de antwoorden gelezen en ze zijn alle twee logisch opgesteld.Aan BlackTiger:Ik werk met afzonderlijke schijven die in een mobile rack zijn geplaatst,een removable frame for 3,5 \" HDD.Dus ik sluit telkens een andere schijf aan op de Masterkabel,er zijn nooit twee harddisks op dezelfde tijd aanwezig in mijn pc.Zo kan de bootsector niet worden overschreven.Aan Niekie30:ik verkies liever de kortste weg,dus een nieuwe schijf waarop ik Me kan installeren en als de huidige schijf die reeds een paar jaren oud is niet meer werkt,zet ik de backups van mijn pro .exp er dan naast.Dit lijkt voor mij het best.Nogmaals bedankt voor de inbreng en je mag dit onderwerp afsluiten.\r\nGreetz\r\ngilberto :)
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Goeiennacht Black Tiger,\r\n\r\nIk heb ondertussen en nieuwe harddisk kunnen bemachtigen van 40 gb,en nogwel gratis van mijn trouwe computerverdeler. Ik heb deze opnieuw in partities gedeeld en geformatteerd en Me erop geslingerd.Daarna heb ik de geluidsdriver die weer in \"overige apparaten\" met een geel uitroepingsteken als\"PCI MULTIMEDIA AUDIO DEVICE\" stond aangeduid (code 28)...gedownload van de website van CreativeTechnology en deze executable file uitgevoerd met succes.De oorzaak dat het de vorige keren niet lukte om deze driver te installeren,ligt aan het feit dat de PCI MULTIMEDIA AUDIO DEVICE\" na verwijdering door mij uit \"overige apparaten\" en opnieuw opstarten niet terug verscheen in \"overige apparaten\". Blijkbaar moet \"PCI MULTIMEDIA AUDIO DEVICE\" in \"overige apparaten \" blijven staan om het verdwenen stuurprogramma opnieuw te kunnen installeren.Enfin,eind goed al goed zoals ze bij ons zeggen,nogmaals bedankt voor het meedenken.\r\nGreetz\r\ngilberto :D
Link naar reactie
[quote]Blijkbaar moet \"PCI MULTIMEDIA AUDIO DEVICE\" in \"overige apparaten \" blijven staan om het verdwenen stuurprogramma opnieuw te kunnen installeren.[/quote]\r\nDat is de eerste keer dat ik dat hoor. Normaliter moet je het gewoon kunnen verwijderen. Maar dat zal aan ME liggen. Soms moet de kaart er uit en er weer in zodat ME het weer \"ziet\".\r\n\r\nMaarja blij te horen dat het opgelost is.\r\n\r\nEn jij bedankt voor het terugmelden van de oplossing!(Y)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...