Ga naar inhoud

Partitie c vergroten met acronis director 11


Aanbevolen berichten

Goeienavond:\r\n\r\nGraag kwam ik te weten of er iemand ervaring heeft met het vergroten van de c partitie met behulp van het programma Acronis Director 11 Home.Ik heb een partitie c en een partitie d op mijn laptop.Het c: station beschikt nog maar over 12 gb en het d: station over 150 gb.Van de d partitie wil ik een deel afnemen en toevoegen aan mijn c partitie.Graag kwam ik te weten hoe ik dit kan fiksen met acronis director 11 home.\r\nDank bij voorbaat.\r\nGrtz\r\ngilberto :)
Link naar reactie
Goeiendag tjoekse,\r\n\r\nBedankt voor de uitleg.Ik heb de link bezocht,maar de beschrijving van een partitie waarvan een deel wordt afgesnoept en daarna samengevoegd bij mijn c partitie staat niet aangeduid. Er wordt een nieuwe partitie gemaakt maar niet samengevoegd om een partitie te vergroten wegens plaatsgebrek.\r\nIk weet dat onder de benaming Merge,onderdeel van acronis director 11 home deze bewerking wordt uitgevoerd,maar ik zou graag de volledige bewerking zien hoe men in dit programma een partitie kleiner maakt,dus een deel van wegneemt en daarna dit stuk bij de c partitie voegt.\r\nIk zal nog wat verder zoeken op de websites hierover.\r\nGrtz\r\ngilberto ;)
Link naar reactie
[quote=gilberto;555384]Goeiendag tjoekse,\n \nde beschrijving van een partitie waarvan een deel wordt afgesnoept en daarna samengevoegd bij mijn c partitie staat niet aangeduid. [/quote]\nrechts \nonder learn more\nde User guide\n[URL]http://www.acronis.com/homecomputing/products/diskdirector/partition-management.html[/URL]
Link naar reactie
Goeiendag, \r\n\r\nIk werk met Vista Ultimate.Vista kan wel een partitie verkleinen en nieuwe partities maken, samenvoegen van twee partities lukt niet.De link van de website heeft een algemene beschrijving aan van de onderdelen van acronis director 11 home,maar niet een duidelijke manier waarop je kan zien hoe een partitie wordt verkleind en vervolgens wordt samengevoegd met een andere partite.vb: Merge two partitions into one and leave your data untouched, even if file systems on the partitions are different\r\nDus men schrijft hier dat twee partities kunnen worden samengevoegd zonder data verlies,zelfs als er zich verschillende systeembestanden op de partities bevinden.Hiermee schiet ik dus niet op, ik wIl de werkwijze zien hoe dit effektief gebeurt. Ik zal wel verder zoeken op het internet,ergens moet die uitleg in het nederlands toch te vinden zijn.\r\nGrtz\r\ngilberto :o
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...