Ga naar inhoud

problemen met Windows Common Driver DLL


Aanbevolen berichten

Beste forumleden,\r\n\r\nIk heb vorige week spyware binnengehaald, die vervolgens direct werd onderschept en verwijderd door McAfee Security Center.\r\n\r\nNu heb ik sindsdien wel steeds meer last van software die niet goed functioneert. Zo kan ik bijvoorbeeld Internet Explorer wel opstarten, maar na een poosje loopt het programma dan vast. Vanwege problemen met de ‘hosting service’ of iets dergelijks. Zo wilde ik laatst ook een onderdeel van Windows Defender inschakelen en kreeg ik de melding dat er problemen zijn met de ‘Windows Common Driver DLL’.\r\n\r\nOok het opstarten loopt niet soepel. Er wordt geadviseerd om op te starten in de veilige modus, en tijdens het opstarten zie ik ook een lijst met verschillende drivers langskomen.\r\nHoe kan ik dit oplossen? Kan dit probleem overigens iets te maken hebben met die Spyware.\r\n\r\nIk hoor graag van jullie en alvast bedankt voor jullie reakties!
Link naar reactie
Mogelijk zijn vanwege de infectie Windows bestanden beschadigd, voer onderstaande stappen uit om te controleren of er beschadigde bestanden aanwezig zijn: \n\n1. Ga naar Start. \n2. In \"Zoekopdracht starten/Programma\'s en Bestanden zoeken\" veld typt u CMD. \n3. In het startmenu verschijnt nu een icoon met dezelfde naam. \n4. Klik op dat icoon met de rechtermuis knop. \n5. Kies \"als Administrator uitvoeren\" 6. In het commandoscherm wat u nu krijgt typt u sfc /scannow en drukt u op [ENTER] \n6. Dit gaat nu uw systeem op beschadigde bestanden controleren. \n7. Op het einde krijgt u een melding met het resultaat.\n\nIndien er beschadigde bestanden aanwezig zijn zal SFC deze proberen te herstellen.\nLukt dit niet voer dan een in-place upgrade uit. Dit betekent dat u een upgrade uitvoert met een Windows DVD naar dezelfde Windows versie. Op deze manier worden de bestanden van Windows overschreven maar blijven uw persoonlijke bestanden en programma\'s behouden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...