Ga naar inhoud

Back up windows 7


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag die nogal ingewikkeld is, maar ga een poging wagen het uit te leggen.\r\n\r\nWil mijn laptop backupen omdat ik al meerdere malen problemen heb gehad en alles kwijt was\r\n\r\nWil nu gaan backuppen op een externe harde schijf waar nog andere spullen op staan (meteen mijn eerste vraag of dat mogelijk is)\r\n\r\n2de vraag is welke programma ik het beste kan gebruiken.\r\n\r\nMaar nu komt het ingewikkelde. Bij aankoop had mijn laptop al 3 partieties. een c partitie, een herstel partitie en een hp paritite (nog steeds geen idee wat daar mee te doen)\r\nMaar wat moet ik nu backuppen? Alleen de c parititie of moet de herstel partitie er ook bij (las zoiets in de cid)..\r\n\r\nHoop op hulp,. Alvast bedankt mensen.
Link naar reactie
Je kunt het in Win7 ingebouwde backupprogramma gebruiken. Werkt hier prima.\nDat kan zonder problemen op een externe schijf waar al iets op staat; dat blijft dan gewoon staan.\n\nWat je moet backuppen? Alles wat je niet wilt kwijtraken. Als je lui bent en dat niet wilt uitzoeken, kun je ook simpelweg al je partities selecteren om in de backup te laten opnemen.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;555010]Je kunt het in Win7 ingebouwde backupprogramma gebruiken. Werkt hier prima.\r\nDat kan zonder problemen op een externe schijf waar al iets op staat; dat blijft dan gewoon staan.\r\n\r\nWat je moet backuppen? Alles wat je niet wilt kwijtraken. Als je lui bent en dat niet wilt uitzoeken, kun je ook simpelweg al je partities selecteren om in de backup te laten opnemen.[/QUOTE]\r\n\r\nJa oke maar denk dat ik die recovery partitie niet hoef je backuppen. Want dat is toch om alles weer te herstellen.. \r\n\r\nEnne waar kan ik dat programma in w7 precies vinden? (of stel ik nu een domme vraag??)
Link naar reactie
Niet heel dom, maar als je het Configuratiescherm opent zie je de optie om een backup te maken al staan onder het kopje Systeem en beveiliging.\n\nRecovery partitie zou ik zelf niet backuppen. Als alleen Windows in de soep loopt blijft die partitie gewoon bruikbaar. Gaat echt je harde schijf stuk, dan moet je nog maar afwachten of je zo\'n recovery partitie op je de juiste manier terug gezet krijgt zodat \'ie nog werkt.\nIk ga er van uit dat HP een mogelijkheid aanbied om zelf een recovery-dvd te branden. Doe dat, en dan heb je op die manier een backup van je recovery-partitie die wel werkt.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;555014]Niet heel dom, maar als je het Configuratiescherm opent zie je de optie om een backup te maken al staan onder het kopje Systeem en beveiliging.\r\n\r\nRecovery partitie zou ik zelf niet backuppen. Als alleen Windows in de soep loopt blijft die partitie gewoon bruikbaar. Gaat echt je harde schijf stuk, dan moet je nog maar afwachten of je zo\'n recovery partitie op je de juiste manier terug gezet krijgt zodat \'ie nog werkt.\r\nIk ga er van uit dat HP een mogelijkheid aanbied om zelf een recovery-dvd te branden. Doe dat, en dan heb je op die manier een backup van je recovery-partitie die wel werkt.[/QUOTE]\r\n\r\nKlopt ja. Moet daar binnenkort ook even naar gaan kijken. Maar eerst externe harde schijf maar eens gaan opruimen om ruimte te hebben :$
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...