Ga naar inhoud

Ongeldige installatiekopie


Aanbevolen berichten

Ik krijg sinds een paar dagen elke keer foutmeldingen over een ongeldige installatiekopie:\r\n\r\nC:\\Windows\\system32\\AVGRSSTX.DLL is niet geschikt voor Windows of het bevat een fout. Probeer het programma opnieuw te installeren met behulpt van de oorspronkelijke installatiemedia of neem contact op met de systeembeheerder of softwareleverancier voor ondersteuning.\r\n\r\nZo slim ben ik niet met computers dus ik heb geen flauw idee wat ze hier mee bedoelen.\r\nIk heb een Acer Aspire 5738G met windows Vista. Alleen heb ik nooit een kopiecd van de fabriekswaarden gemaakt, omdat ik daar geen zin in had :rolleyes: .. stom achteraf..\r\n\r\nWie kan mij helpen?
Link naar reactie
Heb je misschien een verlopen versie van AVG antivirus op je PC staan? Verwijder deze dan met het [url=http://www.computing.net/answers/security/bad-image-avgrsstxdll-aggravation/28490.html]AVG verwijder tool[/url]. Herstart je pc, het probleem zou nu verholpen moeten zijn.\nUiteraard moet je wel weer een anti virus programma installeren.
Link naar reactie
AVG free 2010 werkte inderdaad maar tot en met 31/12/2010 en gezien de herrie 2 nachten geleden moet het 2011 zijn. :-)\nIk heb overigens geheel geen AVG verwijder tool hoeven te gebruiken, maar heb via cnet ( [url]http://download.cnet.com/AVG-Anti-Virus-Free-Edition-2011/3000-2239_4-10320142.html[/url] ) gewoon de 2011 erop kunnen zetten. Hij wil dan wel dat je 1 keer opnieuw opstart.\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...