Ga naar inhoud

ik krijg een verplaatse map niet terug


Aanbevolen berichten

Dit is ergens in 2004 gebeurd.\r\n\r\nIk kreeg pop-ups dat er uploads beschikbaar waren voor windows.\r\nAls ik dan de updates installeerde creëerde het systeem mappen op de C-schijf met o.a. zo een naam : 5cad22a7549. \r\n\r\nNu heb ik per abuis een map met afbeeldingen hierin gesleepd die ik niet meer eruit krijg. Ik kan de map afbeeldingen ook niet openen.\r\n\r\nzie bijgevoegde printscreen.\r\n\r\n\r\nWat kan ik doen om mijn map afbeeldingen eruit te krijgen en te openen?\r\n\r\nWie kan mij helpen.
Link naar reactie
[B]BRON: MICROSOFT[/B]\r\n\r\nU kunt dit probleem oplossen door het eenvoudig delen van bestanden uit te schakelen en uzelf op te geven als eigenaar van de map: \r\nGa als volgt te werk om het eenvoudig delen van bestanden uit te schakelen: \r\nKlik op Start en klik op Deze computer.\r\nKlik in het menu Extra op Mapopties en open het tabblad Weergave. \r\nSchakel onder Geavanceerde instellingen het selectievakje Eenvoudig delen van bestanden gebruiken (aanbevolen) uit en klik op OK. \r\nKlik met de rechtermuisknop op de map waarvan u de eigenaar wilt worden en klik op Eigenschappen.\r\nOpen het tabblad Beveiliging en klik op OK in het beveiligingsbericht (als dit wordt weergegeven).\r\nKlik op Geavanceerd en open het tabblad Eigenaar.\r\nKlik in de lijst Naam op uw gebruikersnaam, Administrator als u bent aangemeld als Administrator of klik op de groep Administrators. \r\n\r\nAls u de eigenaar wilt worden van de inhoud van de map, schakelt u het selectievakje Eigenaar van subcontainers en objecten vervangen in.\r\nKlik op OK. \r\n\r\nHet volgende foutbericht kan worden weergegeven, waarbij map de naam is van de map waarvan u de eigenaar wilt worden: \r\n[B]U hebt geen machtiging om de inhoud van map map te lezen. Wilt u de machtigingen voor de map vervangen door machtigingen die u volledig beheer toekennen? Alle machtigingen worden vervangen als u op Ja klikt.[/B]Klik op Ja.\r\nKlik op OK en pas de machtigingen en beveiligingsinstellingen die u voor de map en de inhoud wenst, opnieuw toe.
Link naar reactie
Klopt Niek, alleen bij Xp PRO hoeft dit niet bij XP Home wel.\r\n\r\nXP PRO\r\n1.Open Deze computer.\r\n2.Ga naar Extra - Mapopties.\r\n3.Ga naar tabblad Weergave.\r\n4.Zet vinkje uit bij Eenvoudig delen van bestanden (aanbevolen).\r\n5.Druk op OK.\r\n6.Voortaan zie je wel het tabblad Beveiliging, let er wel op dat het tabblad Delen nu ook aangepast is.\r\n\r\nVoor mensen met een Home Editie van Windows XP is het een ander verhaal die kunnen dit ook doen alleen dienen ze een andere weg te gebruiken. Deze personen dienen de PC eerst op te starten als administrator in Veilige Modus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...