Ga naar inhoud

Toegangsmachtigingen?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Vandaag een W7 upgrade gekocht voor mijn Vista computer.Ik dacht,\'\'ff in de DVD drive,paar keer klikken en klaar...\'\'Maar het enige wat ik steeds te zien kreeg was: kan geen toegangtot het opgegeven apparaat,pad of bestand krijgen.mogelijk hebt u geen toegangsmachtigingen voor het item.\r\nTerwijl ik alleen de administrator ben...Helluppppp please!
Link naar reactie
Blijkbaar dat het alleen gemeld wordt bij een installatie ? Dan hoeft het niet een gebrek aan toestemming te zijn voor de optische drive, maar kan het zijn dat je geen toegang tot de TEMP mappen hebt.\n\nAls je een opdrachtprompt opent, en je typt daar:\n[CODE]ECHO %TEMP% > c:\\temp.txt\nECHO %TMP% >> c:\\temp.txt[/CODE]\n(na elke regel \'[I]Enter[/I]\' drukken, en ja, eerst één, dan twee pijltjes)\ndan staat er in c:\\temp.txt de twee gebruikte TEMP mappen, en kan je daar eens snuffelen bij de Eigenschappen of daar de juiste rechten voor zijn.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;553700]Blijkbaar dat het alleen gemeld wordt bij een installatie ? Dan hoeft het niet een gebrek aan toestemming te zijn voor de optische drive, maar kan het zijn dat je geen toegang tot de TEMP mappen hebt.\r\n\r\nAls je een opdrachtprompt opent, en je typt daar:\r\n[CODE]ECHO %TEMP% > c:\\temp.txt\r\nECHO %TMP% >> c:\\temp.txt[/CODE]\r\n(na elke regel \'[I]Enter[/I]\' drukken, en ja, eerst één, dan twee pijltjes)\r\ndan staat er in c:\\temp.txt de twee gebruikte TEMP mappen, en kan je daar eens snuffelen bij de Eigenschappen of daar de juiste rechten voor zijn.[/QUOTE]\r\nGeprobeerd,maar ik kreeg alleen maar \'\' toegang geweigerd\'\' te zien...
Link naar reactie
Dan moet je de opdrachtprompt openen met een rechtsklik op de snelkoppeling in je Start-menu, en kiezen voor \"[I]Starten als... Administrator[/I]\". Gaat ook waarschijnlijk om het recht om naar C:\\ te \'mogen\' schrijven. Daar zit je probleem.\n\nWat ook te proberen is is datzelfde te doen op je DVD drive (met een rechtsklik....), en kijken of je daarmee die installatie-disk kan \"[I]Starten als .... Administrator[/I]\".
Link naar reactie
Probleem opgelost door de stationletter (E)te vervangen door Z...Toen kon ik dus wel de installatie starten.Het hele programma werd doorlopen maar op het allerlaatste moment kwam het bericht dat de upgrade niet uitgevoerd kon worden...Terwijl er volgens de upgrade advisor geen probleem zou zijn.\r\nNever a dull moment met Windows....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...