Ga naar inhoud

Aaankoop Windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beide kan. Als je voor de upgrade-versie kiest, dan moet je bij een herinstallatie in principe eerst Vista installeren om daarna te upgraden. Met OEM hoeft dat niet, dus is wat makkelijker. En waarschijnlijk ook nog goedkoper.\n\nControleer voor aanschaf wel even of voor al je hardware Win7-drivers beschikbaar zijn. Overigens heb je geen garantie dat de foutmeldingen niet onder Win7 terug komen. Vooral als hardwareproblemen de oorzaak zijn zullen maakt een ander besturingssysteem geen verschil.
Link naar reactie
Hallo,\nIk heb gelezen dat de Oem versies illegaal zijn en dat die eigenlijk niet verkocht mogen worden alleen op nieuwe pc\'s.Het is wel goedkoper. Wat betreft de foutmeldingen is dit allemaal van programma\'s zoals IE en zelfs MS Word en Total Commander en Outlook 2007 en zo zijn er nog meerdere. Ik heb Windows Vista Home Premium er nu opstaan die kan ik toch upgraden met Windows 7 Home premium?\nWordt Vista er dan afgehaald of blijft die er nog op staan onder Windows old.Maar die kan ik later misschien verwijderen? Graag een goed advies.
Link naar reactie
Over het algemeen is het tegenwoordig eerder het programma dat vastloopt dat de fout veroorzaakt heeft. Als er veel fouten voorkomen, zoals hier, dan is het meestal eerder een hardwareprobleem dan iets van Windows. Windows is tegenwoordig zeer robuust en zal echt niet meer zomaar vastlopen - ik moet eigenlijk zeggen dat ik, sinds ik van Windows 98 overgestapt ben op Windows XP (vooral nadat SP1 daarvoor uitkwam) en naderhand op mijn nieuwe PC naar Vista, ik eigenlijk nauwelijks nog vastlopers tegenkom.
Link naar reactie
Hallo,\nIk hoor juist veel klachten over Windows Vista, kijk maar eens op verschillende forums en google.\nIk heb aan hardware alleen een HP printer staan en die staat de meeste tijd uit dus waar hij dan op vast moet lopen weet ik ook niet. Ik heb pas een nieuwe laptop gekocht met Windows 7 erop en heb daar nooit last mee van vastlopen.
Link naar reactie
Het is een pc met een Intel (R) Core (TM) 2 Quad CPU Q 6600 2,4 Ghz 2,3 Ghz Ramgeheugen 3.0 Gb\n32 Bitsbesturing en SP 2 is geinstalleerd.\nDe scan heb ik gedaan en die vond een fout is verholpen.\nHet probleem is dat als ik een programma wil afsluiten hij zegt programma reageert niet, dit gebeurt niet altijd soms werkt hij wel goed dat is het vreemde, nu werkt hij ook weer goed.\nMeer kan ik er niet over zeggen.
Link naar reactie
[QUOTE=jantje64;553595]Als ik nu Windows 7 Home Premium 32 bits installeer krijg ik dan geen last met de hardware?[/QUOTE]\r\nAls je dat zeker wilt weten, controleer dan vooraf of er drivers beschikbaar zijn voor:\r\n- chipset\r\n- grafische kaart\r\n- geluidskaart\r\n- netwerkkaart\r\n- draadloze netwerkkaart (als je die hebt)\r\n- cardreader (als je die hebt)\r\n- eventuele andere onderdelen die je nog in je computer hebt\r\n\r\nOm precies uit te vinden wat je in je computer hebt zou je onder Vista gebruik kunnen maken van SIW: [url]http://www.gtopala.com/download/siw.exe[/url]\r\nHoef je niet te installeren, kun je gewoon uitvoeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...