Ga naar inhoud

PC start niet meer op (foutmelding)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Als ik hem aanzet komt er een melding van windows is loading files…\r\nNa een paar minuten wordt het scherm zwart, even daarna komt het scherm van windows7 te voorschijn dit duurt ook een aantal minuten.\r\n\r\nHierna komt er een scherm opstartherstel computer op problemen controleren herstellen uitvoeren er gaat nu een blauwe balk van link naar rechts dit duurt een aantal minuten.\r\n\r\nDaarna komt er een scherm met deze computer kan niet automatisch worden hersteld \r\nIk krijg nu de keus uit: informatie over dit probleem verzenden (aanbevolen)\r\n Niet verzend\r\nDetails van probleem weergeven als ik dat doe zie ik het volgende \r\nProbleemhandtekening\r\nGebeurtenisnaam van probleem : StartupRepairOffline\r\nProbleemhandtekening01 :6.1.7600.16559\r\nProbleemhandtekening02 :6.1.7600.16385\r\nProbleemhandtekening03 :unknown\r\nProbleemhandtekening04 :10\r\nProbleemhandtekening05 :AutoFailover\r\nProbleemhandtekening06 :1\r\nProbleemhandtekening07 :NoOsInstalled\r\nVersie van besturingssysteem :6.1.7600.2.0.0.256.1\r\nLandinstelling-id: :1043
Link naar reactie
Probeer met de dvd van Windows 7 eens een opstart herstel uit te voeren. \nDus dvd plaatsten. In de bios instellen dat je van dvd/cd wilt opstarten en na een poosje kiezen voor herstel.\n\nHij kan nu geen Windows vinden: \"Probleemhandtekening07 :NoOsInstalled \" \nIk gok erop dat je harde schijf het aan het begeven is.\n\nNiek
Link naar reactie
Ik heb gedaan wat je zei, maar zelf als ik vanaf de DVD start, dan blijft de melding dat hem hem niet kan herstellen.\r\n\r\nHij ziet wel dat er een windows OS op staat, dus op de HD echt defect aan het raken is ?\r\nHet ziet er dus naar uit, om een herinstallatie te doen, maar hoe krijg ik dan eerst mijn documenten ed, eraf ?
Link naar reactie
Dan zal je een opstartbare cd moeten maken, danwel downloaden zie : [url]http://www.schoonepc.nl/instal/bootcd.html[/url]\r\nVanaf die cd opstartten. Externe harde schijf even van te voren aansluiten en daarop je documenten, mail, adressen en favorieten kopieren.\r\nVaak ziet zo\'n opstartbaar ding, nog wel alle mappen op je schijf. \r\nDe meeste gebruikers bestanden staan bij xp in C:\\documents and settings\\gebruikers\\ jou naam.\r\nAls dat niet lukt, zou je een cd met ubuntu (Linux) kunnen downloaden en daarvanaf opstarten. Linux leest vaak meer als een normale booteble cd.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Ik download die dingen heel soms via Utorrent en dan zijn ze kant en klaar.\r\nIk denk dat je met de Ultimate Boot CD zelf het minste werk hebt.\r\nLees de handleidingen op de site.\r\nDownload het bestand en brand het als ISO (dat is een opstartbare cd) ,met bijvoorbeeld Nero) op een cd en start daarvanaf op.\r\nDe ultimate cd zal gewoon draaien met Windows XP, maar om te backuppen geeft dat niets, hij draait echt vanaf de cd dan.\r\n\r\nZelf demonteer ik altijd de harde schijf uit de pc en hang zie even aan m\'n eigen pc. Je hebt daar IDE/Sata to USB apparataatjes voor van rond de 25 euro. Daar hang je de hd aan en je sluit hem aan op een nog werkende pc via usb en copieert wat je wil hebben, als de schijf nog benaderbaar is.\r\n\r\nHoop dat het lukt.\r\n\r\nWoon je in de buurt van Westland?\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...