Ga naar inhoud

SP1 voor Windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Voor mij is het probleem nieuw.\r\nNa dertien jaar Outlook Express gebruikt te hebben. \r\nHet commando \'geen stijl\' wat het vervelende schaduwrandje zou moeten voorkomen kan ik niet vinden. In geen van de tabs boven het lint.\r\nOok voor een gekleurde achtergrond vind ik geen directe mogelijkheid. Dat los ik nu op door een oude mail met de gezochte achtergrondkleur te gebruiken en dan de inhoud daarvan te selecteren en te knippen. De achtergrondkleur blijft dan.\r\nbvd Tieleman
Link naar reactie
Voor de topic starter (foureyes) zal het probleem nu wel opgelost zijn, maar forumlid tieleman kan de knop \"Geen stijl\" in Windows Live Mail 2011 nog niet vinden.\r\nAls je een foto invoegt, wordt er standaard een slagschaduw toegevoegd. Wanneer de foto nog geselecteerd is (en zo niet, dan klik je er 1 keer op om de ingevoegde foto te selecteren), dan zie je onder \'Opties voor afbeeldingen\' de afbeeldingsstijlen:\r\n\r\n[IMG]http://dl.dropbox.com/u/24067430/slagschaduw%20of%20geen%20stijl.JPG[/IMG]\r\n\r\nKlik op de knop \'Geen stijl\' en de slagschaduw is verdwenen.\r\nIk hoop dat het zo duidelijk is voor tieleman.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...