Ga naar inhoud

bureaublad grid/uitlijning


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nBen erg tevreden met windows 7 op mijn desktop, maar zou graag het grid of de uitlijning van mijn pictogrammen willen veranderen.\r\n\r\nhet standaard grid is in feite gewoon helemaal recht toe recht aan. \r\n\r\nmaar ik wil dus dat deze schuin komen te staan in verband met een speciale achtergrond. \r\n\r\nHoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel en mij kan vertellen of EN hoe dit mogelijk is.\r\nAls het niet helemaal duidelijk is zal ik er een illustratie bij maken. \r\n\r\nGroet,\r\nBaz.
Link naar reactie
[QUOTE=Baz;547798]het standaard grid is in feite gewoon helemaal recht toe recht aan. [/QUOTE]\r\nTja, dat is de definitie van een grid.\r\n\r\nWat je kunt doen is de pictogrammen die je volgens het grid wilt hebben op het gegeven raster uitlijnen. Dan het raster uitschakelen en de rest neerzetten waar je het wil hebben.\r\nDat geeft uiteraard geen garantie dat alles blijft staan waar je het hebt neergezet, maar die garantie geeft het raster je ook niet. Ik zie regelmatig een mapje of pictogrammetje naar een andere plek verhuist te zijn.\r\n\r\nD\'r schijnen progjes te zijn die er voor zorgen dat je pictogrammen wel op de plek blijven, maar of je zo\'n prog op je pc wil hebben is weer een ander verhaal. Omdat er weer iets extra\'s opstart wordt je pc er per definitie niet sneller van en wordt er extra geheugen in beslag genomen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...