Ga naar inhoud

weergave bestanden wijzigen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Mijn systeem: Windows 7 Home Premium\r\nMijn probleem: zodra ik de weergave van bestanden verander, geldt die weergave voor alle mappen in de hoofdmap, zodra ik een andere map open in de hoofdmap.\r\nHoe kan ik bijvoorbeeld de hoofdmap op normaal pictogramniveau krijgen en als ik dan verder klik op een map in die hoofdmap, de weergave van die submap op groot pictogranivau krijgen.\r\nIk wil dus verschillende weergaves binnen een hoofdmap.\r\nZo moet de ene map een detailweergave vertonen zodra ik erop klik en een andere map bijvoorbeeld een normaal pictorgamniveau.\r\n\r\nAnder vraagje: Kan ik de afbeelding die vaak op muziekbestanden staat wijzigen of verwijderen. En kan dit ook met de muziekmappen? In Windows XP was dit wel mogelijk, weliswaar met een ander mappenweergave. (so called miniatuurweergave).\r\n\r\nThanks alvast voor jullie reacties.
Link naar reactie
Stel per map in hoe je wil dat die er uit ziet en dat zal onthouden worden. Begin bij de hoofdmap en werk je zo dieper de mappenstructuur in en dan moet het goed komen.\n\nDe afbeelding van muziekbestanden (albumhoes of iets dergelijks) zit opgeslagen in dat bestand. Is standaard vanuit Windows niet te bewerken, maar wel met behulp van een muziekspeler zoals Winamp. De afbeelding van een map stel je in via de eigenschappen van die map, tabblad Aanpassen. Daarmee kun je een afbeelding op het mappictogram zetten of zelfs een heel ander pictogram kiezen.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;547459]Stel per map in hoe je wil dat die er uit ziet en dat zal onthouden worden. Begin bij de hoofdmap en werk je zo dieper de mappenstructuur in en dan moet het goed komen.\r\n\r\nDe afbeelding van muziekbestanden (albumhoes of iets dergelijks) zit opgeslagen in dat bestand. Is standaard vanuit Windows niet te bewerken, maar wel met behulp van een muziekspeler zoals Winamp. De afbeelding van een map stel je in via de eigenschappen van die map, tabblad Aanpassen. Daarmee kun je een afbeelding op het mappictogram zetten of zelfs een heel ander pictogram kiezen.[/QUOTE]\r\n\r\nBedankt voor je reactie, maar dat tabblad aanpassen heb ik dus niet (heel vreemd)\r\nIk weet precies wat je bedoelt met eigenschappen --> aanpassen, maar die optie heb ik niet meer. Ik heb alleen de tabbladen: algemeen, delen, bestanden en vorige versies. Nergens staat de optie aanpassen, zoals ik in XP gewend was.\r\n\r\nDus wie heeft de oplossing?
Link naar reactie
[QUOTE=WR227;547742]Bedankt voor je reactie, maar dat tabblad aanpassen heb ik dus niet (heel vreemd)\r\nIk weet precies wat je bedoelt met eigenschappen --> aanpassen, maar die optie heb ik niet meer. Ik heb alleen de tabbladen: algemeen, delen, bestanden en vorige versies. Nergens staat de optie aanpassen, zoals ik in XP gewend was.\r\n\r\nDus wie heeft de oplossing?[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb de oplossing gevonden. Je moet eerst maplocaties openen in het menu eigenschappen en dan is alles weer mogelijk. Een nieuwe vraag zal ik stellen in een nieuw topic.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...