Ga naar inhoud

LiveKernelEvent in Windows 7 64bit


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste,\r\n\r\n\r\nSinds een week of 3 heb ik w 7 x64 ultimate op m\'n pc geïnstalleerd.\r\nNu, bij het spelen van Fifa 11 of het bekijken van films crashed de pc of blijft hij voor even hangen.\r\nDaarvoor liep er windows XP 32 bit op t systeem en daar nooit problemen mee gehad.\r\n\r\nIn betrouwbaarheidsgeschiedenis krijg ik dan dit te zien ;\r\n[IMG]http://i69.photobucket.com/albums/i62/jasphe/foutmelding.jpg[/IMG]\r\n\r\nDus volgens mij ligt het aan de videokaart.\r\nHeb de drivers (met driversweeper) al verwijderd en nieuwe/andere gedownload en geïnstalleerd maar dit lost voorlopig niets op.\r\n\r\nInfo over de GPU;\r\n[IMG]http://i69.photobucket.com/albums/i62/jasphe/gpu.jpg[/IMG]
Link naar reactie
Als je leest wat jouw eigen foutmelding aangeeft, dan heeft ie het over een probleem met de video HARDWARE en niet met bv de driver.... Is de koeling wel goed genoeg? Zit er niet te veel stof in de ventilatoren? Wordt de kast van binnen niet te warm? Heb je wel een voeding die goed genoeg is?\nIk heb deze melding meerdere keren gezien en telkens bleek het [B]of [/B]de videokaart zelf te zijn, [B]of [/B]de voeding....
Link naar reactie
[QUOTE=jasphe;547129]Heb alles nagekeken;\r\n\r\nVoeding is zeker zwaar genoeg,\r\nHet beetje stof in de kast is verwijderd,\r\nHet geheugen (latjes) zijn nog in orde\r\nKoeling OK\r\nTemperatuur zeker niet te hoog in de kast\r\nTemparatuur gpu hoogstens 60-65° tijdens fifa 11\r\n...\r\n\r\n\r\nWat kan het nog zijn?[/QUOTE]\r\n\r\nDat heb ik al aangegeven; De videokaart OF de voeding......
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...