Ga naar inhoud

Van Vista naar Windows 7. Software weg?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Op mijn 1 jr. oude laptop Compaq Pressario 4GB/300GB heb ik Vista laten vervangen door Windows 7. Ik wil nu Office 2007 voor Thuis en Studenten weer installeren, lukt van geen kant. De productcode kan ik niet invoeren. Het programma mag op 3 pc\'s. Ik kan nu niets doen. Wie weet hoe dit kan? MS Nederland munt uit in onbereikbaarheid, dus daar schiet ik ook niets mee op.\r\nOp mjn pc heb ik Office 2007 Standard, 1 licentie. Dus overzetten op de laptop is geen optie. De programma\'s zijn volkomen legaal! Ik heb het programma op de laptop in het begin 1x verwijderd en naderhand weer geinstalleerd en geregistreerd.\r\nWie kan mij helpen?\r\n\r\nOverigens: ik heb op de laptop nu OpenOffice.org 3.2 gezet. Je moet toch wat....
Link naar reactie
FooBar,\nDe productcode op de label is (willekeurige cijfers) 99994-176-846-674 X12-07980.\nIk type in: 99994-176- en als ik de 8 intype verdwijnt het streepje er voor en kan ik de 4 en 6 intypen, voor de 6 komt een streepje te staan en dan type ik 674 in en aansluitend de resterende. De melding is dan: code past niet bij het product.... het zijn 26 tekens.
Link naar reactie
Aan allen,\r\nOp de doos waar de CD in zat was een etiket met daarop de product-key bevestigd. Na de eerste installatie had men de CD in een hoes weggezet en de verpakking als misschien tzt nog eens te gebruiken in een doos met oude computerspullen (vanaf begin 2001 tot heden) bewaard. Geen fout dus bij M.S., méér hier ter plaatse. De instructies zijn aangepast.\r\nAllen dank voor het meelezen en denken en reageren!:p:p:p
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...