Ga naar inhoud

Updates windows 7 worden niet geínstallerd


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nSinds enige tijd kan ik mijn automatisch ingestelde updates niet meer installeren.\r\nAls ik de update-instalatie activeer, het zijn er inmiddels 28, komt het venster waar de installatievorderingen te volgen moeten zijn, maar vervolgens gebeurt er niets.\r\nIk dacht misschien een beetje geduld, maar na een nacht gedraaid te hebben was er nog niets gebeurd.\r\nUiteindelijk krijg ik een foutcode 80246008.\r\nIk heb geprobeert de aanwijzingen te volgen die Windows geeft maar kom er niet uit.\r\nWat doe ik fout?\r\n\r\nIk draai Windows 7 professional.\r\n\r\nGroet Gerard
Link naar reactie
Ja zeker en ook aangemeld, \r\nMaar ik ben inmiddels al een stuk verder, op een van jullie aanwijzingen ben in naar BITS gaan zoeken en het blijkt nu dat deze niet geatart kan worden omdat windows het bestand niet kan vinden ( Fout 2 )\r\nMisscjhien dat dit een aanwijzing is naar een volgende mogelijkheid.\r\nIn elk geval al bedankt zover voor het meedenken\r\nGroet Gerard
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...