Ga naar inhoud

installatie cdrom xp pro


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Dat in de eerste plaats, en wat lukte er niet toen je de cd langs de normale weg probeerde te kopieren?\n\nAls je nu een originele legale sleutel hebt is de kopie van de cd nog niet het ergste. Ga je dan ook de sleutel kopieren, dan eindigen alle computers waarop die sleutel is gebruikt met een illegale versie van Windows.
Link naar reactie
Zal proberen wat duidelijker te zijn. Zelf heb ik een originele (oem) installatie cdrom xp pro sp 1. \r\nAls ik moet herinstalleren moet ik dus nogal wat ophalen , sp 2, sp3 en 981 beveiligingsupdates.Een kennis heeft een kopie xp pro, geslipstreamd t/m sp3.+ sleutel Maar die kopie wil ze terug. Dus mag en kan ik nu daarvan weer een kopie maken, en zo ja, hoe doe ik dat. (kan en durf overigens mijn eigen legale xp cdrom niet slipstreamen, vandaar de vraag)
Link naar reactie
Zolang je je eigen sleutel gebruikt mag je cd kopieren, want dat is in feite hetzelfde als je eigen cd slipstreamen, dan krijg je uiteindelijk ook een kopie.\nEr staat me wel iets bij dat je een OEM-sleutel niet kunt gebruiken bij de cd van een retail-versie van XP. Dus of het gaat werken durf ik niet te zeggen, maar gebruik alsjeblieft wel je eigen sleutel en niet die van je kennis, want als je dat doet krijgen jullie allebei meldingen van een illegale XP en kan je kennis een nieuwe kopen...\n\nDat gezegd hebbende moet je weten dat als je SP3 installeert, SP2 niet geinstalleerd hoeft te zijn. Wat je ook kunt overwegen is, zodra je XP vers hebt geinstalleerd, een image te maken van je harde schijf. Dit image kun je dan terug zetten inplaats van het opnieuw installeren van XP. Het resultaat is hetzelfde, maar het voordeel is dat je de updates meeneemt in de image en dus niet los hoeft te installeren. Je kunt zelfs geinstalleerde software die je toch altijd nodig hebt meenemen in zo\'n image.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...