Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2010 Delen Geplaatst: 25 oktober 2010 Hoi,\r\n\r\nIk had zelf een probleem, want mijn laptop werd slomer.\r\nIk heb nu een Dell Inspiron 1545. \r\n\r\nNu had ik gegoogled wat ik moest doen en kwam ik het volgende tegen:\r\n1. Start Dell DataSafe Local Backup op\r\n2. Kies in het menu voor herstellen\r\n3. Klik op \"Geheel systeem naar een vorige datum of de oorspronkelijke status herstellen\" \r\n4. Klik onderin op Opnieuw Opstarten om de laptop zijn gang te laten gaan.\r\n\r\nIk hoop dat jullie hier wat aan hebben!;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 25 oktober 2010 Als je gekozen hebt voor \"oorspronkelijke status herstellen\" is dat hetzelfde als formatteren en Windows opnieuw installeren. Het is bekend dat dat traag geworden computers sneller maakt.\n\nMaar wie weet heeft iemand met een Dell er wat aan om die optie te kunnen vinden. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2010 Eigenlijk stel je geen vraag, maar laat je zien hoe je systeem herstel uit laat voeren. Dan zet je de laptop terug naar een eerdere datum.\n\nOver system restore (terug naar fabrieks instellingen lees ik het volgende:\n(Backup wel eerst al je persoonlijke data op een externe schijf.)\n\nStarting System Restore\n1. Click Start .\n2. In the Start Search box, type System\nRestore and press .\nNOTE: The User Account Control window\nmay appear. If you are an administrator on\nthe computer, click Continue; otherwise,\ncontact your administrator to continue the\ndesired action.\n3. Click Next and follow the remaining prompts\non the screen.\nIn the event that System Restore did not resolve\nthe issue, you may undo the last system restore.\n\n[url]http://support.dell.com/support/edocs/systems/ins1545/en/index.htm[/url]\n\n\nNiek Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 oktober 2010 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2010 Meestal zijn mensen zo stom om tijdens schijfopruiming hun herstelbestanden ook te verwijderen. En dit is de oplossing voor Dell-gebruikers. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen