Ga naar inhoud

Herstellen naar fabrieksinstellingen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nIk had zelf een probleem, want mijn laptop werd slomer.\r\nIk heb nu een Dell Inspiron 1545. \r\n\r\nNu had ik gegoogled wat ik moest doen en kwam ik het volgende tegen:\r\n1. Start Dell DataSafe Local Backup op\r\n2. Kies in het menu voor herstellen\r\n3. Klik op \"Geheel systeem naar een vorige datum of de oorspronkelijke status herstellen\" \r\n4. Klik onderin op Opnieuw Opstarten om de laptop zijn gang te laten gaan.\r\n\r\nIk hoop dat jullie hier wat aan hebben!;)
Link naar reactie
Eigenlijk stel je geen vraag, maar laat je zien hoe je systeem herstel uit laat voeren. Dan zet je de laptop terug naar een eerdere datum.\n\nOver system restore (terug naar fabrieks instellingen lees ik het volgende:\n(Backup wel eerst al je persoonlijke data op een externe schijf.)\n\nStarting System Restore\n1. Click Start .\n2. In the Start Search box, type System\nRestore and press .\nNOTE: The User Account Control window\nmay appear. If you are an administrator on\nthe computer, click Continue; otherwise,\ncontact your administrator to continue the\ndesired action.\n3. Click Next and follow the remaining prompts\non the screen.\nIn the event that System Restore did not resolve\nthe issue, you may undo the last system restore.\n\n[url]http://support.dell.com/support/edocs/systems/ins1545/en/index.htm[/url]\n\n\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...