Ga naar inhoud

Installatie ander OS ging niet helemaal goed


Anoniem2

Aanbevolen berichten

beste mensen ik heb heb zojuist opensuse gedownload van hun website en ik wou hem naast me windows 7 instaleren om te kijken wat het nou prezies is maar het lukte me niet dus heb me pc uit en weer aan gezet en nu start hij iederekeer die instalatie op zonder dat er een cd/dvd in me speler zit er zitten zoveel bestanden bij me windows 7 waar ik nog geen kopie van heb gemaakt kan iemand me aub helpen:(:(:(:(:(
Link naar reactie
[QUOTE=ruben0nl;545582]okee bedankt hij start weer op is gelukt maar nu krijg ik bij het opstarten een scherm waar ik uit kan kiezen met windows 7 of open suse en dat wil ik ook niet meer hoe kan ik dat dan weg halen ?[/QUOTE]\n\nEen vrij ingewikkeld verhaal Davey. Waarvan ik denk dat TS daar niet helemaal uit komt.\nIk stel voor dat TS gewoon naar Windows 7 gaat. Met rechts op Deze Computer klikt en \"eigenschappen\" kiest. Daarna op \"geavanceerde systeem instellingen\" Dan naar \"Opstart en Herstel instellingen\" en daar even kiest voor Windows 7 als standaard besturingssysteem en van de van 30 dus 0 (nul) maakt. \nDan ziet hij dat scherm helemaal niet meer.\nOke grub is nog wel aanwezig maar plaagt niemand meer.\n\nEen nog simpelere oplossing is met Easybcd bootaanpasser dit aanpassen. daar: [url]http://neosmart.net/dl.php?id=1[/url] te downloaden.\nEn TS haal even dat HELP uit de topic naam, met het schaartje.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=daveyv12345;545620]Hmmm bedoel hij de GRUB-bootmanager niet? Die kun je niet binnen Windows verwijderen.[/QUOTE]\r\n\r\nJa dat weet ik. Verwijderen gaat niet zo 1,2, 3 maar als je het niet meer ziet, heb je er ook geen last meer van is dan mijn redenering. Ook om het voor TS werkbaar en uitvoerbaar te houden.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
ik heb zeg maar open suse 11.3 gedownloaden en via windows wou ik hem installeren maar toe kwam ik ik met opstarten in een raar scherm inplaats van een setup scherm die ik gewent ben van ubuntu / windows dus heb ik de computer weer uit gezet en aan gezet en toen kreek ik dat gezijk dat die me windows 7 niet meer wou opstarten maar meteen naar die install boot van opensuse nu heb ik dankzij jullie hulp iedergeval me windows 7 gewoon weer op kunnen starten maar als ik me laptop nu weer uit zet en weer aan dan krijg ik die keuze lijst van wat ik wil met deze optie\'s\r\nstart windows 7\r\nof start openSUSE 11.3 installer \r\nen dat lijstje wil ik ook weg hebben dus hoop dat jullie me hier ook mee kunnen helpen :cool:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...