Ga naar inhoud

Overbehulpzaam


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Telkens wanneer ik een usb in m\'n computer plug, krijg ik de totaal overbodige vraag:\r\n\"Op deze schijf of dit medium bevinden zich verschillende soorten inhoud. Wat wilt u dat Windows doet?\"\r\nIk wil dat Windows NIKS doet, NOOIT.\r\nKan ik dit Windows niet ergens definitief aan het verstand brengen, zodat ik niet iedere keer opnieuw dat dialoogvenstertje moet wegklikken?\r\nAf en toe is de mogelijkheid geboden om een vakje aan te kruisen met daarnaast \"Dit altijd doen\", maar daar houdt-ie zich niet aan.\r\n\r\nDank!
Link naar reactie
Als je in de Verkenner rechtsklikt op het station, en onder \'[I]Eigenschappen - Automatisch afspelen[/I]\' kijkt, doe dan de volgende handeling [B]voor elke inhoud[/B] (bovenste keuzelijst)[B] opnieuw:[/B]\n\nSelecteer: \'[I]Selecteer de actie die u wilt uitvoeren[/I]\'.\nSelecteer \'[I]Geen actie ondernemen[/I]\' . (Eventueel \'[I]Standaard instellingen herstellen[/I]\', maar dan eerst weer \'[I]Selecteer de actie die u wilt uitvoeren > Geen actie ondernemen [/I]\'.)\nKlik OK.\n\nEn dan voor de volgende inhoud hetzelfde ritueel.\n\n\nNiet vergeten dat dit voor ELKE nieuwe USB stick (elk extern volume) een eigen instelling is, niet voor alle sticks of volumes dezelfde. Windows herkent dus welk volume aangesloten wordt.
Link naar reactie
[QUOTE=iez;544767]U bent geweldig! Een ergernis van jaren in enkele seconden verholpen, mijn levenskwaliteit aanmerkelijk gestegen. Mag ik een plaatje voor u draaien op Radio Centraal?[/QUOTE]\nJa ja, van automatische dingen ( lees[B]: [/B]\'aannames van de makers\'.... ) kan je automatisch flink geïrriteerd raken.\n\nDat plaatje is een aardige aanbieding trouwens, al weet ik nog niet wat ik dan graag zou horen, want ik zie dat dit station nationaal gericht is, en ik heb niet zoveel Nederlandse muziek...\nMaar er is nog wel iets oud en Nederlands in mijn herinnering, zoals\n\'Cuby & The Blizzards\' met \'Window of my eyes\' ?\n(Een toepasselijke titel om niet al te ver of topic te gaan :D )\n\n[QUOTE=Niekie30;544825]Wat kan je een mens op eenvoudige wijze blij maken he.:-) \nHeb je nog meer (computer) problemen? Mik ze maar in een topic.\nGoed gescoord Erik!!!!\n\nNiek[/QUOTE]\nSimpel blij is net zo blij ;)\n\nDit probleempje is natuurlijk wel te vinden in de \'[I]Help en ondersteuning[/I]\' van Windows, maar.... je zal maar geen term weten om te zoeken. \'[I]Automatisch afspelen[/I]\' is niet echt het eerste waar je aan denkt als zo\'n venstertje je plaagt, en als dat vinkje niet \'plakt\' of \'pakt\', dan denk je snel dat er iets kapot is.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[QUOTE=Edmoor;548003]Voor Erik: [url]http://www.youtube.com/watch?v=Dnpl0cFdN-c[/url][/QUOTE]\nThanks :), de beelden geven een andere draai aan het nummer want eigenlijk heb ik het nooit als een nationaal stukje muziek gezien.\nMaar \'Dutch\' wordt zo ineens wel onherroepelijk met dit nummer verbonden.\n([url=http://www.youtube.com/watch?v=iEo2rO8mi84] De studioversie uit 1968[/url] )\n\n@iez\nZijn er ook nog andere handelingen met de Verkenner die \'vanzelf\' in een apart venster gestart worden ? Want het is een optie in je Verkenner om dat te doen.\nHet probleem is nu dus wel anders dan eerst ?\n\n[QUOTE=Edmoor;548010]Probeer dit eens. Dat schakelt autoplay helemaal uit.[U]\n[/U][URL]http://www.howtogeek.com/howto/windows/disable-autoplay-of-audio-cds-and-usb-drives/[/URL][/QUOTE]\nInderdaad te doen, maar dan zal geen enkele CD of DVD die je instopt nog vanzelf beginnen. En dat is voor velen weer net een stap te ver.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...