Ga naar inhoud

Windows 7 loopt vast


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag W7 home premium OEM ( :$ ) geinstalleerd. Toen ik de computer opnieuw opstartte liep hij vast bij het welkom scherm. Geen waarschuwing, geen BSOD, helemaal niets. Ik reset hem, kom dit keer wel op het bureaublad maar na een paar minuten gebeurt precies hetzelfde. Ik installeer windows maar weer opnieuw ook al heb ik natuurlijk nog niks geinstalleerd, maar dat mocht niet baten. \r\n\r\nHeeft iemand hier ervaring mee, of nog beter; een oplossing?
Link naar reactie
[QUOTE=blackyenbab;543847]Stop de cd er weer in en opstarten vanaf de cd-rom.\r\nDan opstarten automatisch oplossen.\r\n\r\nIs het legale of illegale versie?[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb al geprobeerd om zo de windows te \"repareren\" maar ik zag dat repareren/ automatisch oplossen nergens staan. Kan jij misschien zeggen waarneer en waar dat staat? \r\n\r\nEn ja, het is een legale versie ;)
Link naar reactie
- Doe de cd in de speler.\r\n- druk een toets als hierom wordt gevraagt.\r\n- nu zie je 5 dingen waar je uit kunt kiezen.\r\n- kies de eerste.\r\n[url]http://www.windowsreference.com/images/systemrecovery.jpg[/url]\r\n\r\nAls het niet lukt om vanaf de cd op te starten, dan moet je in de bios komen. Dit doe je om op f8 of del te drukken (bij de meeste pc\'s). Moet je ff kijken welke het bij jouw is.\r\nAls je eenmaal in je bios zit kies dan de optie om eerst vanaf de cd op te starten.
Link naar reactie
[QUOTE=blackyenbab;543852]- Doe de cd in de speler.\r\n- druk een toets als hierom wordt gevraagt.\r\n- nu zie je 5 dingen waar je uit kunt kiezen.\r\n- kies de eerste.\r\n[url]http://www.windowsreference.com/images/systemrecovery.jpg[/url]\r\n\r\nAls het niet lukt om vanaf de cd op te starten, dan moet je in de bios komen. Dit doe je om op f8 of del te drukken (bij de meeste pc\'s). Moet je ff kijken welke het bij jouw is.\r\nAls je eenmaal in je bios zit kies dan de optie om eerst vanaf de cd op te starten.[/QUOTE]\r\n\r\nDeze 5 opties krijg ik dus niet, ik moet land etc invoeren en dan krijg ik 1 optie: installeren.\r\nIs dit omdat het een OEM versie is?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...