Ga naar inhoud

Win 7 en 1 printer 2 keer installeren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

In mijn oude \'Vista\' omgeving had ik mijn HP Laserjet printer 2 keer geinstalleerd staan; de 1e keer als enkelzijdige printer en de 2e keer als dubbelzijdige printer. Hetzelfde idee met de Canon inktjet printer, maar dan printen vanuit de cassette of printen vanuit de handmatige invoer.\r\nIn Windows 7 (prof) kan ik wel de printer nog een keer toevoegen, maar de tweede printer verschijnt niet bij de printer.....\r\nWie weet raad?? Alvast bedankt\r\n\r\nHans
Link naar reactie
Printers weken prima; geen probleem dus met de drivers, en van 1 is het inmiddels, na veel vogelen, gelukt de tweede versie bij de printers d\'r bij te zetten maar de canon wil nog niet meewerken. Raar maar waar waarom de laserjet wel en de canon niet. Maar goed de laserjet doet het en al naar gelang welke van de twee ik kies bij een printopdracht komt het dubbel of enkelzijdig uit de printer. Precies zoals gewenst.\r\nNu de canon nog; 1 keer aanwezig en die werkt, maar wil dus de tweede er bij hebben: 1 voor de cassette en 1 voor de handmatige invoer. Is wat makkelijker dan de boel aanpassen in de afdrukopties.\r\n\r\nIn ieder geval bedankt voor het meedenken,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...