Ga naar inhoud

windows xp zoekresultaten


Aanbevolen berichten

Probeer eerst even een schijfcontrole (beide vinkjes aanvinken) en start opnieuw op. Doe daarna een schijf defragmentatie.\nBeiden vindt je als je \"Deze Computer met links opent en dan op de bewuste schijf met rechts klikt en dan \"eigenschappen\" kiest. Kies bij de tabbladen \"Extra\" .\nLet aan het eind van de schijfcontrole goed op, of er melding wordt gemaakt van beschadigde bytes.\n\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;542556]wnnr? tie? :S? gwn?\r\nIk haak maar weer af.[/QUOTE]\r\n\r\nEn ik ben 60 en accepteer het als aanwezig en gebruikelijk. Ik ben direct met je eens dat het nergens op lijkt en zeker geen Nederlands is, maar het hoort wel bij deze tijd van snelle berichtjes van SMS en MSN etc....:-)\r\nEn geloof me ..... Nu jij erop reageert, valt het mij pas op.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Inderdaad, een forum heeft be-[B]zoekers[/B], en in zoekmachines vind je echt minder oplossingen als de helft van de teksten in een ander format staan als de correcte taal.\n\nEen probleem kost vaak uren of dagen om op te lossen, en het schrijven zou je dan met een seconde of zo beperken ?\nLiever \'[I]doe maar gewoon[/I]\', al las ik er zelf ook zonder iets op te merken overheen, het zijn gelukkig meestal geen sleutelwoorden die zo vervangen worden.
Link naar reactie
Eigenlijk is het lelijk of topic..\r\nIk ben er zeker ook geen voorstander van, maar wie zoekt er op internet naar de woorden \"waarom\" en \"gewoon\". \r\nDe sleutelwoorden (minder vaak voorkomend in het tik gedrag) worden inderdaad niet zo vaak afgekort type je.\r\n\r\nOver sleutel woorden: Wij korten: \"harddisk/harde schijf\", \"personal computer\", \"compactdisk\". \"toetsenbord\" en bijvoorbeeld \"Gigabyte\" ook af. Om het even niet te hebben over WK2 voor Windows 2000 ofzo. \r\nZo hebben we allemaal wel eigenaardigheden, die we zelf soms niet eens door hebben. :-)\r\n\r\nPS: het gevaar van \"pre-pensioen\": je hebt tijd om overal veel te diep op in te gaan.:-)\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Voor de jeugdigen zelf is het ook niet goed. Ik krijg weleens brieven te lezen waarin ook op die manier wordt geschreven en die verdwijnen bij mij direct in de vuilnisbak. Maar we hebben er eerder al eens een topic aan gewijd dus dat hoeft niet nog een keer.\n\nIk vind het alleen maar triest om te zien hoe slecht de kennis van de Nederlandse taal tegenwoordig is. In kranten en op nieuwspagina\'s staan vaak ook stukken die ik dan met gekromde tenen zit te lezen en vervolgens maar niet meer verder ga. Van journalisten mag je toch anders verwachten maar zelfs in die kringen is het huilen met de pet op.
Link naar reactie
Back on...\n[QUOTE=snsdxyoona17;542482]telkens wnnr ik zoeken doet dan loopt tie gwn vast :S de hele tijd en dan klik ik op nu beeindigen dan gaat me taakbalk weg en die blijft gwn de hele tijd weg :S[/QUOTE]\nHeb je misschien McAfee op je PC als beveiliging ?\n\nKijk in je logboeken na zo\'n crash[B]:[/B] rechtsklik \'[I]Deze computer[/I]\', en kies \'[I]Beheren - Logboeken[/I]\'.\nDubbelklik op een regel voor meer info, en met de button met het dubbele blaadje kopieer je de tekst naar het klembord.\n\nHeb je hetzelfde probleem als je [I]Zoeken[/I] in je Startmenu gebruikt of als je [I]Zoeken[/I] in Explorer gebruikt ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...