Ga naar inhoud

Windows 7 en NVIDIA Geforce G102M


Aanbevolen berichten

Ik had een spelletje van Zylom gedownload en ook gespeeld en dat ging goed tot ik de laptop (Asus K501N) afsloot. Bij het opstarten waren de instellingen verdwenen Ook bleken bij de startknop/ afsluiten de functies sluimerstand en slaapstand verdwenen te zijn.\r\n\r\nNa heel veel zoeken bleek bij apparaatbeheer de werking van NVIDIA Geforce een probleem, er kon geen vernieuwd stuurprogramma gedownload worden, want dat was er niet.\r\nIk kwam erachter dat ik de functies terug kon krijgen door systeemherstel uit te voeren, maar dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn, dat ik elke dag eerst systeemherstel moet doen voor ik de computer weer goed kan laten werken.\r\n\r\nInmiddels begint het beeldscherm ook nog af en toe te flikkeren.\r\nWat kan ik doen om dit probleem op te lossen?\r\nIk hoop dat iemand mij kan helpen.\r\nVriendelijke groet, Marijke
Link naar reactie
Ik heb het meteen uitgeprobeerd, maar helaas, geen resultaat.\nIk kan het al bij het opstarten zien: de lettertjes en het draaiende logo zijn te groot.\n\nWat kan ik nog meer proberen of wie kan ik het vragen? Windows probleemoplosser laat me de computer steeds opnieuw opstarten, dat helpt dus ook niet :-(\n\nGroet, Marijke
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...