Ga naar inhoud

usb-sticks in Vista


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij uitleggen hoe usb-sticks werken in Vista? In XP krijg je gewoon een blokje met keuzemogelijkheden en bij \'computer\' zie je gewoon een hele ris verwisselbare schijven (D,E.F,enz) staan, maar bij vista zie ik alleen de harde schijf staan! Ook een mp3-speler bespelen lukt niet of kan dat niet omdat ik die al in de XP-computer heb gehad?:confused:
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;542259]Wat gebeurt er als je de pc opnieuw opstart met de usb apparaten erop aangesloten?\r\n\r\nNiek[/QUOTE]\r\n\r\nDan zegt hij dat er een \'storage device\' is verbonden, (maar dat zegt hij ook als ik er gewoon de stekker insteek) Verder kan ik het nog steeds zelf uitzoeken...grrr! (de \'harde schijf\' is ok, maar ik krijg nog steeds geen blokje met keuzemogelijkheden!:mad:
Link naar reactie
Nee, maar je kan dan wel kijken op je usb stick denk ik. \r\nEn wel: Klik met links dubbel op \"Deze Computer\". Er komt een nieuw scherm, waarin je iconen ziet van je C: schijf en je DVD/CD speler. Als de usb stick aan de pc zit, zie je daar ook een icoon voor. Dat moet je dan openen en je ziet de inhoud van de USB stick.\r\n\r\nOm het weer automatisch met zo\'n keuze scherm te maken moet je in het configuratiescherm zijn. Daar is (in Windows 7 en ik vermoed ook in Vista) een keuze \"Automatisch afspelen\" en daar kan je voor alk apparaat een keuze maken.\r\n\r\nNiek\r\n\r\nEn die: \"[I]Ook een mp3-speler bespelen lukt niet of kan dat niet omdat ik die al in de XP-computer heb gehad [/I]\" begrijp ik helemaal niets van
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...