Ga naar inhoud

Zwart scherm met cursor


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Allen,\r\n\r\nIk heb een vraag over mijn Dell Inspiron desktop, deze geeft na het installeren van een spelletje namelijk geen sjoege meer. De Desktop draait op Windows Vista, of misschien moet ik draaide zeggen. Na het installeren van het spelletje (heel oud al) is het spel namelijk opgestart, waar even het beginscherm te zien was totdat het scherm zwart werd. Het muziekje erbij ging nog wel door. Na alles geprobeerd te hebben om hem weer aan de praat te krijgen, de aan/uit knop ingedrukt gehouden om de PC uit te krijgen. Hierna opnieuw opgestart, echter werd er zoals altijd netjes een scherm weergeven om te starten in veilige modus, met opdrachtprompt, normaal etc. Gekozen voor normaal starten, zoals altijd, echter kreeg ik na het laadbalkje van Vista een zwart scherm met alleen een cursor. Enkele malen geprobeerd in andere modi, waarna ik Windows Foutherstel heb weten te bereiken. Dit heb ik gedaan, maar de computer kon niet automatisch worden hersteld, ook niet via een Herstelpunt. Zie hier een aantal details:\r\n\r\nGebeurtenisnaam van probleem: StartupRepairV2\r\nprobleemhandtekening 1: autoFailover\r\nprobleemhandtekening 2; 6.0.6000.16386.6.0.6001.18000\r\nprobleemhandtekening 3: 3\r\nprobleemhandtekening 4: 65537\r\nprobleemhandtekening 6: NoRootCause\r\n\r\nNa Foutherstel kreeg ik na het laadbalkje van Windows Vista natuurlijk weer een volledig zwart scherm met een cursor.\r\n\r\nWeet iemand wat er met de PC aan de hand is, en misschien nog wel belangrijker: of er een oplossing voor is?\r\n\r\nBij voorbaat dank, extra informatie kan natuurlijk altijd worden gegeven!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...