Ga naar inhoud

XP Start niet op na mirror back-up


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Gisteren Paragon Backup en Recovery 10 geinstalleerd en begonnen met het maken van de bednodigde DVD\'s en flashstick voor toegang voor de HD op MS-DOS niveau.\r\nToen ik Win PE moest downloaden voor op de DVD kreeg ik een virus waarschuwing waardoor het downloaden onmiddelijk werd gestopt.\r\nAangezien er gisteren vrij veel administratie gedaan moest worden en ik nog iemand weg zou brengen naar Schiphol, dacht ik morgen verder met die backup toestanden.\r\nOmdat er veel geheugen gebruikt was voor knippen, plakken enz. was hij wat traag en heb ik hem opnieuw gestart waar bij de te tekst \"Running Virtual Windows\" even op het scherm verscheen en ik heb daar verder geen aandacht aan geschonken omdat hij gewoon doorstartte en de laatste modificaties heb aangebracht aan wat ik vandaag nodig had (nu dus niet bij kom en dus géén vergadering van het bestuur!).... Ach er zijn ergere dingen in het leven.\r\nAls hij klaar is met het backuppen wordt hij automatisch afgesloten, echter vanmorgen nadat hij aangezet was bleef hij hangen op het scherm:\r\nF2 Setup\r\nF12 Boot menu\r\nWat ik ook doe, hij komt niet verder maar de BIOS is wel actief want haal ik het keyboard eruit krijg ik de \"keyboard error\" \r\nWie weet een oplossing om bij de HD te komen in de Safe Mode om naar het vorige herstelpunt te gaan?\r\nT. Reuzen.
Link naar reactie
Heb laatst gehad dat na problemen met computer besloot om met de herstelschijfjes van de fabrikant het systeem maar terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.\r\nNa het opstarten met de herstelschijf hoefde ik niet het systeem opnieuw te installeren, maar kon ik naar een vorig herstelpunt terug. Probleem opgelost.\r\nMocht je ook herstelschijven gemaakt hebben, het proberen waard.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...