Ga naar inhoud

MacOS 9.1 -> 9.2


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Help!\r\n\r\nTot nog toe werkte ik thuis - écht waar - op een PowerMac 7500 met besturingssysteem 9.1. \r\n\r\nNu heb ik een tweedehands G4 gekregen. Ik wil daarop natuurlijk Classic kunnen werken, vanwege de vele gegevens die ik in programma\'s heb zitten die niet draaien onder MacOS X.\r\n\r\nDus: alle gegevens van mijn PowerMac, ook de systeemmap, op een usb gezet en die op de tweede harde schijf in de G4 gepropt.\r\n\r\nClassic werkt niet, alhoewel de computer die tweede harde schijf wél als 9.1-schijf herkent.\r\n\r\nNa enig zoeken blijkt dat het in theorie wel gaat met 9.1, maar dat het toch aangeraden is om eerst naar 9.2 bij te werken.\r\n\r\nHet update-programmaatje dat ik op de apple-website vindt, draait enkel onder 9.1, niet onder MacOS X. Aangezien die 9.1 nu net niet werkt op m\'n G4, moet ik dus eerst op m\'n oude computer 9.1 naar 9.2 bijwerken.\r\n\r\nWat blijkt nu: 9.2 kan niét geïnstalleerd worden op een PowerMac, enkel op nieuwere modellen.\r\n\r\nEn toen? :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...